“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Tuesday 23 September 2014

14 September 2014 ~ Majlis Bertandang Ke Rumah PENGANTIN LELAKI @ Kg Paya Kerchut, Pendang...

Amboih2 panjang berjelanya title untuk entry kali ni... Hakhakhak.... So tak payah explain dah la kenduri kat mana dan sebab apa.. Sebab semuanya dah tertera kat tajuk entri tu dah... Kekekek...... Sekali lagi Tahniah buat Aliaa dan Azry... Moga bahagia hingga ke jannah.... Cewah.. Ucapan orang2 sekarang kan? Tema kali ni ialah hijau yang cantik ni... Sama seperti ijau yang saya pakai... Cuma saya pakai kain murah2 ja... Janji ikut tema... Keluarga pengantin sendiri pun tak over macam saya... Hahahah.... 




















































































































































Oh ya... Saya tiada dalam gambar tu so tak payah cari... Ni adek beradek depa ja... Walaupun depa dok pangge berkali2 join dalam gambaq ni... Tapi malu aaahhh... Kekekeke.... Makanan kat sini tema semua sedap sampai saya tambah lagi laa nasi... Haaa.... Tak pecaye ker? Betoi ni sedap sangat... Dan depa masak nasi APOLLO... Nasi kukus.... Penah tengok dak? Tu haa... Gambar kat bawah ni laa... Sedap.....



























Peace..... Tengok... Tak sangka tema hijau dan oren saya... Sama ngan baju pengantin dan mak bapak pengantin pompuan... Kikiki... Saya tak tau naa.... Kebetulan ja ni.... :P

No comments: