“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Tuesday 26 August 2014

ZARA Spiderkid & Program Literasi Maklumat & MEDIA ~ LMM


Ishhh... Sexy betoi laa gambaq ni.. Kurus kering kakak.. Sampai leh nampak jalur2 tulang rangka... Tetiba kakak dah jadi SPIDERKID... Memanjat rata nih!! Adeh laaa... Anak... Anak.... Hujan2 macam ni... Menambahkan kerinduan saya kat ZARA BATRISYA... Kat telinga terngiang2 dia sebut... Mayong... Mayong... Huhuhu.. :'( Tq pada ABI ZARA yang wasap kan gambaq ni buat saya.... Akai jenoh kan??? Ni time ni baru baik demam ja tu pun tak sepenuhnya... Dah buleh memanjat rata... Ishhh... Jatuh nanti.. Huh!!












































Oklah.... Bersiaran lagi dengan aktiviti2 di perpustakaan kami... Hari ni dan esok akan ada aktivit yang sama seperti tajuk yang tertera di atas... Penatnya saya... Esok sehari lagi... Khamis mungkin meeting pulak... Pastu.. Cuti 3 hari... Dan masuk ofis sehari after sambutan kemerdekaan dan lepas tu akan outstation selama 3 hari atas urusan keje... Dalam urusan tu masih terpaksa menggunakan otak untuk attend seminar pulak.. Di mana lokasinya?? Hmm.. Wajiblah luar dari KEDAH... Nanti saya storykan.... Inshaa Allah......












































Tapi hari ni just sempat snap sikit ja gambaq... Sebab yang lain2 ada dalam kamera ofis... Nak lena dah ni... Hujan kat luar.. Sejuk... Batuk... Sakit perut... Tapi saja nak jugak upload pic2 ni.... Pic dengan kawan2 dan rakan sekerja... Hari ni aktiviti bersama2 dengan jabatan2 yang kami invite khas... Oklah... Taklimat diberikan oleh junior2 saya from National Library.... Kami kat sini... Just bantu dan mengutarakan pendapat mana2 yang patut saja.... Tq dear... Sebab sama2 menggembleng tenaga... Ok... Kat atas adalah barisan officer yang snap gambar menyenget dan mengembang..... Hahahaha.... Layanzzzz jer..... K bai... Nak lena dah.... Sambung sesi esok plak k.... 


No comments: