“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 24 August 2014

Jamuan Aidilfitri Kelab Sinar Pintar Bayan BUDIMAN @ PPAK...

Bismillahirrahmanirrahim....
Esok ada lagi function yang rasanya memang besaq... Tapi bukak je lappy tingat nak buat entry ni dulu... Entry tentang jamuan raya Kelab Sinar Pintar Bayan Budiman with KIDS!!! Last year, saya bawak my princess Zara Batrisya... But kali ni tak bawak... Kena tumpukan pada keje selain makan2... Tak pe... Tunggu kakak besar sikit dan tak perlukan pemantauan lagi ya... Nanti kita datang lagi ek... :P

Dan... Ni semua gambar2 yang diambil pada hari Sabtu 23/08/2014... Terima kasih buat Zamri a.k.a BRIE... Kena say thanx sebab nanti dia marah tak wish kat dia... Dan ada jugak dari simpanan gambar saya sendiri from my little NOTE 3 yang malang.... :P Ngeeeee.... Jom layan gambar....

































As usual... Kalau masih ada suara lagi... Mungkin jadi emcee sampai pencen... Kecuali ada pelapes laa lepas ni.... Tapi orang lebry semuanya hebat2... Semua bolah spontan bercakap... Macam cikgu jugak laa kan... Eh... Macam mana nak angkat bakul ni.. Kan dah masuk dalam bakul... Berat kot... Hahaha... Gurau ja.... Dan kek kat bawah ni.. Kek dari group saya laaa... Kami ada lebih kurang 11 group dan setiap 1 group kena bawak 1 jenis makanan... Almaklumlah... saya bukannya rajin... So anak2 buah ikut boss laa na... Kikikiki.....























































































Buah DOKONG... Ada seguni kat rumah... Mak soh bawak mai ofis lagi... Alhamdulillah... Rezeki depa kan.. Leh makan ramai2 kat sini.... Lagipun kat umah hanya kami bertiga ja... Mana ada yang minat dengan buah2an sangat... Malas nak mengupas... Lagipun... Tak dak geng yang betoi2 kaki makan.... :P



















Kat atas tu gambaq boss dan wife dia.... Dan kat bawah ni... Gambaq emcee yang ntah apa dia kelentong... Maklumlah... Spontan ja... Tak buat skrip apa pun... Macam2 aktiviti kali ni... Ada macam2 hadiah dan jugak cabutan bertuah... Untung adik2 ni... Saya kecik2 dulu tak dak pun macam2 ni semua... Ok... Tak larat nak mengarang dah pun.... Cukuplah sampai di sini... 





















































































































































































Yo!!! Tq semua sebab sudi membaca.... Jangan jemu untuk singgah lagi ya... :) Tq once again!!! Kalau ada yang dok di sekitar AS... Nak join kami... Silakan... Boleh singgah di PPAK untuk adik2 yang bawah 12 tahun join together2 ngan kami... K... Daaaaa......

No comments: