“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Friday 8 August 2014

Persiapan Syawal 1435H & Cerita RAYA Pertama

Ohhh... Baru berkesempatan nak update!!! Syukur alhamdulillah... Sekali lagi ALLAH berikan kesempatan untuk sekali lagi menyambut AIDILFITRI yang penuh keberkatan... Tahun ni... Agak smooth berbanding tahun2 yang lain... Kat umah, walaupun kebiasaanya saya dan mak je settlekan saat2 persiapan terakhir... Tapi ianya berjalan baik2 ja...

Tahun ni jugak, bertambah lagi seorang ahli keluarga kami.. Cuma, xdak kesempatan nak bergambar ramai2... Huh... Bab ni agak keciiiwa..... :P

Apa2 pun, ketupat palas wajib disediakan kat umah... Buat sekilo ja pun... Kira2 adalah 33 bijik perlbagai size... Dan, seperti tahun2 kebiasaannya... Saya berjaya menunjukkan bakat dengan jayanya... Hihihihi.....






































































Kueh-mueh? Semua tunjuk2 belaka... Order punya order, dari sikit lama2 jadi bukit... Tapi, tu lah rezeki tetamu kan? Dan kurh kegemaran... Ialah CRAZY NUT kat bawah ni... Lepas raya pun order sebalang lagi makan sorang2 dalam ofis... 2 hari dah selesai... Hahahah.... Dahsyat... 





















































































Pagi tu, lepas selesai SOLAT AIDILFITRI, selalunya memang acara rasmimenziarahi pusara arwah ayah di Tanah Perkuburan Al-Irfan, Masjid Derga... Tengah nak siap2... Ada adik2 comel ni beraya... Panggil masuk umah tak nak... Nak minum ja... Kesian depa... So, nilah tetamu2 pembuka pintu rezeki kami sekeluarga di pagi tu... Ya lah... Yang paling gembira... Anak2 ni lah kan?..... Selamat Hari Raye!!!!


No comments: