“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 25 August 2014

Majlis Pelancaran SAHABAT PERPUSTAKAAN & Forum KEMERDEKAAN...

Syukur alhamdulillah.... Allah telah mengurniakan banyak perkara yang baik2 untuk saya lately ni... Oleh yang demikian.... Kenapa perlu diingatkan hal2 yang sedey2? Teringat diri saya yang dulu... Yang komited dengan kerja... Komited dengan sesuatu yang diamanahkan... Dan menempah kejayaan demi kejayaan... Bukan sekarang saya berkata diri saya gagal... Tapi adakalanya dalam beberapa kategori perancangan dan perjalanan hidup saya... Ianya berlaku terlalu perlahan... Kalau ada kesedihan pun... Tiada ketahanan yang lama.... Betullah Allah itu maha benar... Maha membantu... Maha mengetahui setiap peraturannya... Diberinya kegembiraan... Diambilnya kembali dan diberikan semula secara sedikit demi sedikit... Lalu... Kita sebagai manusia, jangan pernah rasa LOST... Jangan cuba putuskan hubungan dengan ALLAH... Dan sentiasalah berdoa agar orang2 di sekeliling kita menyayangi kita... Dan jauhkanlah hati kita dari insan2 yang tidak menghargai.... Kerana... Hilang seorang... Masih ada lagi insan lain yang sudi menemani... Syukur, alhamdulillah....

Hari ni, 25 Ogos 2014, sambutan hari seperti yang tertera dalam tajuk entri... Awal2 pagi lagi, saya dan 3 orang pegawai yang lain berposing di sudut pameran di luar ofis unit saya... Kami kan anak2 kelahiran UiTM... Mestilah kale pepel... UiTM Di Hatiku... Bukan dirancang... Tapi kebetulan... :P Apa tidaknya... Bermula dari Ijazah Pertama, Sarjana dan kini PhD... Saya masih setia dengan UiTM.... 

Antara aktiviti yang terkandung ialah... MOU di antara PPAK dan UiTM Kedah... Yang ditandatangani oleh Boss PPAK, En. Hashimi Hassan dan jugak Rektor UiTM Kedah, Dr. Asmadi Mohammed Ghazali jugak merangkap SV pengajian PhD saya... :)

Selain penganugerahan sijil2 penghargaan kepada 16 penerima SAHABAT PERPUSTAKAAN, juga terdapat FORUM KEMERDEKAAN yang dipengerusikan oleh Mejar Mukhtar dan 2 orang panel iaitu seorang Mej (B), bekas juruterbang NURI yang kini sedang menyiapkan thesis PhDnya dan seorang lagi merupakan Sarjan (B) yang dahulunya adalah seorang Komando dari Vat 69.... Merekalah perwira2 negara... Cewah... Berpatriotik pulak.... :P

Ada lagi pengisian... Press conference kat luar auditorium.... Sila lihat gambar2 di bawah ya... Ok... Thanx to Brie jugak sebab kongsi gambar... Dan ada lah 2 - 3 keping yang di snap dengan kamera henpon Note 3 saya yang malang... Kenapa malang? Adalaaa.... Kihkihkih....

Dan, minggu ni... Minggu berfunction... Khamis je free tapi still ada meeting... Oh ya... Sebelum tu... Function kali ni sangat terlajak laris sampaikan auditorium tak cukup... Huhuhu... Sorry... Out of capasity.... Bukan tak check tapi ada sedikit missunderstanding... Tak pe.. So far.... Sebagai seorang yang bertugas mengendalikan majlis ni... Saya boleh tersenyum puas... Thanx to Allah... Sebab selalu menjadikan hati saya kuat..... Amin....

Psssttt... Jangan lupa scroll sampai bawah k... Tengok ayat kat bawah sekali... So, jangan lupa... Selemah mana kita... Setinggi mana pun kita mengharapkan orang lain untuk berkongsi dengan kita... Kita jangan lupa... Allah lebih menguasai segala2nya.... :)








































































































































































































































































































































































































No comments: