“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Saturday 9 August 2014

Aidilfitri 1435H ~ Day 01 ~ Selfie @ HOME Dan PUSARA Ayahanda...

Hari ni jamuan hari raya kat ofis... Nanti saya upload gambar... Sekarang memang dah tak sempat... :) Banyak lagi entry hari raya yang belum saya ceritakan.... Kat luar umah, time saya sedang membina kekuatan untuk menaip bait2 ayat dalam ni... Dengan melawan perasaan mengantuk makan ubat... Saya gagahkan jugak nak upload 1 entry ni......

Dan kisah seterusnya mengenai Hari Raya saya yang pertama... Di rumah dan di pusara ayah.... Kami bertiga je... Sunyi kan? So, dah tak de sapa yang leh snap gambar kami... Kayu selfie laa yang membantu kami.... Acara pagi pertama... Sedondon.... 







































Selepas aktiviti berselfie.... Kami bertiga menziarahi pusara ayahanda.... Tenang dan damai ja setiap kali berkunjung ke sini... Moga ayah jugak tenang dan damai di alamnya... Amin.....



















No comments: