“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Tuesday 12 August 2014

Syawal Ke 4 @ Cooper Hill With BFF & My Lil ZARA

Alloooo dearie bloggers.... Aduhai... Terasa sungguh ayu bila pergi beraya memakai baju kurung... Di samping kawan2 yang tidak memakai baju kurung... Tetiba jer Cik M nak jadi baik tunjuk kesopanan dan kesusilaan masuk kg... Dipadankan dengan padanan rona ijau dengan oren... Sungguh ketara.... Warna blok dewasa ini memperkatakannya... Cewah ayat... Ayunya ayat... Kikikiki....

At last.... Raya ke 4, saya dan Ina sampai jugak kat umah bff kami Meklin yang kalau dalam bahasa melayunya tempat ni dipanggil FELDA BUKIT TEMBAGA... Kenai dak lin ni sapa? Hahaha... Deejay yang menggelarkan nama betoinya FIZAWATI from Klasik FM... Sorry lin... I promote u nih ... Pengsan kena tengalong kalau dia baca entry ni.... 

Ina dan Cik ZARA siap leh lena lagi seround kat umah Lin... Malu kat mak pak Lin ja hampa neh.... Dan lihatlaaa.... Walaupun hanya 4 keping ja aksi gedik santai kami berselfie... Ianya sangat membahagiakan tau...... Auuchhhhh!!!!


























































Kat atas tu wajah2 ceria Zara sebelum keluar dari rumah.... Siap pakai baju lawa2 lagi... Tapi masa Ina mai jemput... Teruih nangeh sebab xnak naik keta Ina... So, alhamdulillah... Sifat sangat berhemah laaa bila ada orang lain yang kurang dikenalinya.... Legaaaaa Maklong!!! Hahahaha............... Tada..... Zara pose untuk tatapan semua k.... 








No comments: