“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 27 July 2011

STOP 1 Hour @ SALANG, Tioman...

Kan saya dah cakap.... Tempat kat area TIOMAN ni sangat cantik.... Tengok pic kat bawah ni... Semua cantik2 kan?? Tak sia2 bawak dan galas camera besaq... Walaupun dalam hati dok risau takut basah kena air.... Walaupun, beg galas belakang tu dah agak lencun... Sampai nak kena ganti baru... Heheheheheh... (elok lagi kan????)... Trip boat laju ni.. pi ke banyak tempat lah jugak... Snokeling 2 kali... Mandi pantai sekali... Larat ka??? Saya yang dah muntah tu memang macam serik laaa... Time boat stop tuang menesia ke dalam laut pun... Saya dok teman driver boat tu jer... Hehehehe... Teman dia sambil dok sapu minyak cap AXE kat kepala... Berangin... Hilang sikit rasa loya... Hahahaha... Yang minah SINGAPORE sorang tu.. Dok rajin tanya lak... Are u occay??? Hahahaha... Teruk sangat kot muka saya time tu... Malu jaaa...

























Time kat SALANG ni... Saya dah ok sikit dah.... Boleh dok bergambar dan tersengeh macam tu kira ok banyaklah kan??? Kami stop untuk lunch dulu kat sini... Bawak pun RM50 jer... Mana tau akan dibawak ke tempat yang ada barang2 leh shopping... Kat resort saya dok tu cuma ada kedai kecik ja... Ada juai keychain dan topi ja... Barang2 lain tak dak pulak... So, lepas makan, CH belikan sehelai T-SHIRT untuk saya dan ada balance lagi kami makan eskrem.... Sedap... Pastu naik boat lagi untuk sesi terakhir snorkeling........

No comments: