“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Tuesday 26 July 2011

Sangat MENDAMAIkan...... :))

Kadang-kadang... Saya perlu akur... Yang saya sangat bertuah dapat ke sini... Lebih bertuah lagi bila ada insan yang menyayangi saya seadanya... Memberi peluang kepada saya untuk merakamkan saat2 sedemikian... Yang mungkin insan senasib saya tak berpeluang untuk semua ni... Dan ucapan TERIMA KASIH itu harus saya tujukan buat dirinya.... Semoga dia senang dengan saya... Dan semoga dia terus2 tahan dengan karenah saya... Tima kaseh.....





















Gambar2 ni diambil pada 18 Julai 2011... Waktu petang sementara menunggu untuk dinner area Panuba Tioman ni.... Pantainya pendek... Tak sepanjang pantai Pulau Redang yang tak larat nak jalan tambahan pulak jalan atas pasir... Hehehehe... Tapi masing2 ada keindahannya.... Terpukau untuk kali pertama berpijak ke sini... Just imagine... Sampai ke persisiran pantainya pun, air dia masih kelihatan biru kehijau-hijauan.... Langkawi dan Penang tak dak pantai macam tu... Ngeeeee... Nak pi lagi.... Tapi pulau len plak laaa.... Heheheheh.... :P

No comments: