“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Tuesday 12 July 2011

OFFER Letter Dah TERIMA...

Hari ni... Dapat offer letter from UiTM bila disemak secara online... Actually... Offer letter ni hanyalah offer letter bersyarat jer... Kalau tak submit PROPOSAL... Tak de buat apa2 dok goyang kaki maka ianya terbatal lah... :P....



Sebenarnya... Kepala Otak ni rasa macam dah penat dah.... Mulanya.. Plan asal nak sambung area2 Utara ni jer... UUM ke... USM ke... Adalah jugak survey2 cuma bukan dalam keadaan bersungguh2 lah kan... Tetiba macam pucuk dicita ulam mendatang lak.... Dapat offer last month untuk interview sambung study... Dalam keadaan memang tak bersedia langsung.. Pi jugaklah.. Shah Alam nun... Kalau dekat tak pelah.. Terpaksa menghabiskan duit untuk flight ticket lak... Hehehehe... Adoilah... Betoi ka apa keputusan yang saya buat ni??? Sampai ke tahap ni not sure... Nak kena cari something yang leh tolak diri saya ke kancah pembelajaran ni... Terpaksa memerah otak di samping kerjaya... Boleh kerrrr????



Ape2 pun... Saya akan cuba sedaya upaya... Setermampu yang boleh untuk teruskan semua ni... Moga2 dibukakan jalan yang luas-seluasnya buat diri saya.... Dalam masa 3 - 4 tahun ni saya akan pulun untuk siapkan RESEARCH saya walau payah mana sekalipun... Dan lepas tu leh konvo pakai topi bulat lak kan???



Terima kasih pada insan2 yang sering membantu saya dari segala bentuk dan sudut... Tq to my CH, famlily... dan jugak kawan2..... :) Lepas habis ni... Tak leh study untuk mana2 peringkat dah... Kecuali nak buat 2nd degree/masters/phds.... Ekekekekeke.....


No comments: