“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 25 July 2011

My Holiday @ KUANTAN

Lama dah tak berUPDATE blog ni.... Sebab... Saya sangat bizi sejak kebelakangan ni.... Sebelum saya bercuti untuk sesi MAKAN ANGIN dan sesi teruskan sesi nak mulakan pengajian saya ni... Saya terpaksa lakukan macam-macam perkara.... Termasuklah... Siapkan keje2 yang terbengkalai kat ofis... Keje2 persiapan proposal untuk pengajian PhD saya dan jugak still kena selak2 jugak untuk exam PTD baru2 ni... Walaupun secara kasarnya saya langsung tak prepare.. Tapi kena readykan minda jugaklah kan??? Saya tau... Saya langsung tak berharap or too exited untuk hal2 macam ni... Mungkin jugak sebab pengalaman yang lepas2 selalunya tidak berpihak kepada saya.... Cuma, atas dasar pandangan family... CH saya... Yang minta saya cuba nasib... So saya gagahkan jugak.... Dan... Pada masa yang sama jugak.... Dok kalut2 jugak menempek dan buang masa setiap hari kat KOPITIAM untuk bantu dan support termasuk tolong makan kat ONE KOPITIAM... Hehehehehe.....


17 Julai 2011 ~ Dari Alor Setar ambik flight ke LCCT... Naik Air Asia... Sebab awal sikit dan tiket jauh lebih murah kalau nak dibandingkan dengan Fireflyz.... Maybe sebab ambik pun dah agak lewat... :P Kalau nak ambik awal... Payah nak plan... Huhuhuhu.... So, this is my first time saya berpijak kat bumi KUANTAN ni... Dan sememangnya tersasar dari jangkaan sebenar saya..... Saya pada mulanya membayangkan sudah semestinya bandar tu lebih hebat dari tanah kelahiran saya.... Dan bila berada sendiri di sana.. Ianya hanyalah sekelompok kawasan bandar kecil sahaja....


Petangnya.... Saya sempat makan2 kat kedai MOK NAA ni... So time ni kalau bercakap tentang kedai ni... Otomatic slang jadi kecek KELATE deh.... Hihihihii... Biarlah cakap tak kena pun... Janji senang kan????









Terima kasih buat CH saya yang sponsorkan semua ni... Saya suka sotong celup tepung tu... Tapi kopok lekor tu tawar.... Itu yang saya rasalah... Tapi bila tengok orang dok beratur kat kedai tu.... Takot pun ada.. Teruja pun ada...... Panjangggg... Siap berebut2 lagi... Hehehe.... Best kan kalau meniaga dan untung macam tu.... Tak perlu keje makan gaji kan??? Malangnya... Saya mungkin bukan ditakdirkan mempunyai kemahiran sedemikian... Hehehehe... Bersyukur seadanya.....




No comments: