“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Tuesday 26 July 2011

SNORKELING Sampai MUNTAH !!!! Uwekkkk!!!

19 Julai 2011 ~ Resort inform yang snorkeling akan bermula jam 10 pagi... So, lepas bekfast just tunggu boat... Agak lewat sikit.... Nampak so excited nak berenang... Hahahahaha... But too lucu sebab.... Saya telah gagal dalam acara snorkeling ni... Baru je jejak kaki ke laut... Saya muntah sungguh2... Saya tertelan air laut yang masin tu... Then rasa sesak nafas... Apa lagi.... Bekfast bihun pagi tu menjadi makanan ikan2... Belum sempat nak bagi bekalan roti yang saya tapau kat resort tu, ikan terlebih dahulu makan muntah saya... Hahaha... Ini adalah kisah benar occay!!! Teruk kan saya??? Nampak je ala2 brutal... Tapi tewas... CH saya cakap... Saya TAK RUGGED!!! Ekekeke... Tak pelah apa2 pun...





















Sehinggakan saya langsung tak sempat snap pic saya memakai life jacket and googles.... Saya dok terapung dalam boat yang bila bergerak sangat laju... Laju sungguh.... Rasa nak terkeluar dari boat... Tapi oklah.... Satu pengalaman yang ngeri jugaklah... Just imagine... Bila berada di tengah laut tu... Driver boat tu nak elak ombak yang kuat... Dan terhempas2 bontot kat tempat duduk tu... Heheheheh.... Ngeri gile.... Rasa macam nak terpelanting jer... Punyalah kuat tangan menggenggam tiang boat tu... :P


CH saya panic... Bila saya menangis dalam boat... Tapi driver tu tak nampaklah kan??? Pasai muka saya basah semua.. So mata merah masuk air laut tu so mestilah orang tak perasan kan??? Tu tak kira googles saya yang terkeluar dari ikatan kat kepala dan jatuh dalam air laut tu time lepas snorkeling... Mujur ada HERO yang menyelamatkan googles tu... Dan dalam keadaan tu saya cuba berenang menyelamatkan life jacket CH saya yang terapung atas permukaan air tu... Time dok update ni leh lah gelak2... Tapi time kejadian tu... Masyaallah... Ketaq oooo.... Tapi... Time muntah atas boat tu.... Keluar isi bihun macam potong kecik2 ja... Hasil kunyahan saya yang belum hadam lah tu.... Wakakakaka... Ikan2 meluru makan tau... Uwekkkkk.... :P Lega lepas muntah walaupun pening kepala sungguh2.... Hahahahaha... Opss.... Sudah.. Jangan gelakkan saya... Tak bek ooooo.....

No comments: