“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 28 July 2011

Perjalanan PULANG Dari TIOMAN...

Percutian @ TIOMAN ISLAND selama 3hari 2 malam ni amat memberikan keseronokan buat saya.... Banyak faktor yang memberikan dan membuatkan saya sangat2 HAPPY... Ni termasuklah waktu yang tepat dan keadaan yang sangat tenang menjadikan ianya punca rasa seperti sangat2 belum puas untuk menghabiskan masa kat sini... Kalaulah saya banyak duit dan tak bekerja.. Tentu akan stay kat sini lagi sehingga jemu... Hehehehehe.... Tapi esoknya... 21 Julai saya kena teruskan tuntutan saya sebagai seorang pelajar pulak.... Bz kan saya ni?? Ahaaa... Bz yang saya cari sendiri... Apa pun saya tak menyesal demi masa depan dan kepuasan hati saya.... InsyaALLAH... Paling penting hati saya kena kuat... Amin.....





Time ni... Sedang bz mengUPDATE makanan melalui FB.. Hehehehe... Saja nak riak sekejap... Wakakakakaka.... Jangan marah noh.... Orang ada... Cewah ayat..... Sebab tak lunch masa kat PANUBA tu... Dah tu dengan ferry yang sampai tak ikut time dia... So, sampai jer kat Jetty Mersing, Stop jamu selera dulu dan beli sourvenir apa yang patut ja.....













Parking sini ada yang ikut hari.... Ada yang ikut time... So, pilih yang ikut time sebab leh parking dalam kawasan yang berpagar.... Mahal sikit dari yang ikut hari... So kena pay RM26 untuk 2 hari tu... Oklah kemudahan yang disediakan di sini... Cuma agak jauhlah nak merantau dan melangkah beberapa negeri ni... So, untuk tempoh seminggu percutian saya ni.. Semua kenderaan saya naik... Melalui udara, darat dan air.... Paling best... Jadi penumpang saja... Hehehehehe... Dan on d way balik ke KL, singgah ambik dinner dulu kat Genting Sempah.... Tak larat dah nak makan... Sepanjang perjalanan pun asyik makan jer... Tapi kena makan gak takut terlapar.. eh.. Ter lak??? Kekekekekeke..... Balik sampai kat KL INTERNATIONAL hotel pun dah kol 10.... Power point tak buat lagi... Tapi... Mujur ada yang membantu... Tima kaseh.......




No comments: