“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Saturday 2 July 2011

LOOK OUT POINT @ Ulu Langat...



















28 June 2011 ~ Sebenarnya... Tak sangka saya akan sampai ke tempat ni seawal ini... Rasanya dulu masa zaman muda belia penah sampai sini dah ngan geng2... Tapi tak lah sampai kat area restaurant ni... Pastu kan... Kalau tengok cite2 melayu or drama dalam tv... Selalu jugak ada view KL yang leh tengok dari tempat ni... And... Many THANX to my CH sebab sudi bawak pi tempat ni... Saya rasa dulu tak lah gayat sangat kalau dok kat tempat tinggi... Bila meningkat umoq ni... Nak ambik gambar pun, pegang tiang tak sangga... Hahahaha.... Lucunya!!!


Sebenarnya.. Tarikh ni saya attend interview yang sebenarnya ikhlas dari hati saya.... saya belum plan untuk sambung study seawal dan secepat ni... Actually, memang ada niat.. ada keinginan... Tapi mungkin bukan intake terdekat ni.. Nak rest setahun dua dulu... Saya rasa, pengajian MASTERs saya yang baru habis october last year pun, penat memerah otak... Masih bersisa... Tapi mungkin saya kecewa dengan kegagalan temuduga saya... Dan tiba2 dapat offer untuk sambung pengajian seterusnya... Then... Apa salahnya saya mencuba nasib saya... Mungkin jugak sesuatu yang lebih baik bakal saya terima nanti... Yerlah... Memang setiap dari kita selalu mengharapkan yang terbaik untuk kehidupan masing2 yer dak??? Sebab.. Mungkin saya rasa.. Asalnya diri saya, bukanlah dari kalangan orang yang cerdik pandai... Cuma kalau diberikan dan dibukakan peluang macam ni... Tak salah mencubanya.... Macam IMAM MUDA cakap masa saya tengok rancangan tu... Biar orang lain memandang rendah pada kita.. Asal kita ada jalan dan keinginan untuk mengubah nasib kita... Dan sepayah mana pun... permudahkan hidup kita dengan amalan yang banyakkan SENYUMAN... Saya memang suka senyum... Walaupun CH saya cakap saya selalu suka cakap yang sya ni payah... Suka menangis.. Suka sedih2.... Tak palah... Ada ka orang len buat perangai macam saya buat kat dia?? Kan saya ni unik... Ngeee..... TQ CH....

No comments: