“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 7 June 2010

My Mr.GEN2 ~ A New FACES...


Semalam... Bila cuba mengUPLOAD pic2 ke dalam blog pertama aku... Dan semua gambar tak boleh nak masuk.... Rupa2nya ada QUOTA untuk memasukkan gambar2 ke sini... Ianya tak seperti FOTOPAGES... yang UNLIMITED... Tapi... tak kanlah aku perlu menyingkirkan gambar2 yang telah lebih setahun aku masukkan ke situ... Dan aku mula belajar sesuatu yang baru... Hmmm... Bukan semua kekal.. Kalau tak jadi seperti tu... mana aku akan tau kan??? Hehehehe... Tak pe... Selagi rajin aku menulis blog maka akan bertambahlah bilangan blog aku kan??? =)
.
Tapi bukan nak mengingati lagi kisah yang dah lepas.. dan nak undur kembali pun agak tak bopa best.. Hehehe... Nak cite tentang MY Mr.Gen2 yang berubah cermin ni... Hehehe.. Sehingga my CH gelarkan aku "LADY MAFIA IN TOWN" Wakakakaka... Gelapkan cermin.. Bukan sengaja tapi disebabkan oleh kerosakan dan kecederaan yang sebenarnya tak teruk pun pada bekas tinted sebelum ini... Pada mulanya, selepas ditukarkan dengan tinted baru ni... ianya nampak agak hodoh di mata aku... Tapi sedikit sebanyak perasaan itu telah hilang... Dan aku gembira menerima muka baru my mr. BOYFRIEND ini... Bolehlah... setelah berhabis untuk dirinya.... Ngeh3x...

No comments: