“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 13 June 2010

CUTI ~ Paling PEDIH!!!...

Wajah tetap ceria meskipun hati luka... Cewah AYAT!!!
.
Hari ni.... aku memang bercuti... Malam tadi... balik dan sampai ke umah jam belum kol 9... Bergegas arrangekan keperluan... bersihkan itu ini dan sebagainya... Letih?? Amat letih disambut pula dengan kesakitan kepala... Yang amat dahsyat?? Huhuhu.. Adalah sikit2.... Tapi lebih runsing memikirkan hal itu.. Amat sedey!!!.... Dan 50-50 untuk ke pejabat... Aku sungguh tiada mood... Meaning sudah 2 minggu berturut2 setiap AHAD aku tak ke pejabat... Ya ALLAH... amat malas sungguh aku sejak kebelakangan ni....
.
.
Terima sms.... Hahaha... Boleh dengan selambanya cakap macam tu... Eh.. dia tak fikir ke aku macam mana??? Senang2 ja noooo... =) ... Mungkin aku ni sesiapa saja baginya... Macam orang2 len jugak... Tak penting... Dan bukan sapa2... It's occay bebeh!!... So, aku pun tak berasa nak inform what happen to me!!!.. Muehehehehehe... Aku bukan sapa2 baginya!!!....
.
Rest time... But... sampai ke petang, semakin teruk rasanya.... Aku kuar ambik angin petang... Isi minyak.... Isi kekosongan hati... Redakan kesakitan dan kepedihan hati ni... Teringat kata2 lin... Dia nak jadikan ruangan BLOGnya untuk suka2... yang sedey2 tak nak letak... Tapi aku??.. Ini adalah ruangan untuk aku luahkan segalanya... Kegembiraan, kesedihan, dan semuanya... Sebab ini kan DUNIA aku... Yeahhh... THE WORLD OF MINE!!!.... Oh yer.. sambung balik... lepas tu... Cuci keta... Paling meloooattt.... "kakak,... mau wax ini kereta?? Sudah lamaa ooo tak wax... Sudah kasar kakak...."... dan dengan selambernya aku menjawab... "Boleh.... You bayar sendiri"... Hehehehe... Paling geram dia telah tumpahkan air pewangi dalam keta aku atas seat... Baru kalut nak cuci.... Haaa... tau takut..... Kekekekeke.... Aku tak marah pun.....
.
.
Dan memang.. hari ni... aku banyak kecik hati dengan insan2 terdekat dengan aku... Tak pelah... Ini bukan hari yang baik buat aku.... Tapi aku sedaya mungkin cuba perlahan2 untuk berubah menjadi TIDAK TERLALU MENGIKUT PERASAAN.... Adakalanya... bila kita rasa kedudukan kita selamat... Kita telah lupa untuk melihat kegagalan yang lepas kan?? Dan kini aku amat sedar.... Tapi... pada siapa ingin aku kongsi kesedihan itu??? Pada siapa ingin aku luahkan semua perasaan itu??? Sebab... Tiada apa2 lagi yang indah untuk aku kenangkan.... Duhai sang HATI.... TABAHLAH....
.

13 June 2010... Genap aku berusia.. 32 tahun 1 bulan... Muehehehehe.. Sudah TUA... dan tiada lagi wish HAPPY BIRTHDAY for this month... Sudah lupa semua tu... Becoz.... Aku bukan sapa2.... Mungkin dalam hatinya... dia akan berkata... "ADA AKU KESAH"... Wakakakaka.... But... aku pun tak nak kesah... =)

No comments: