“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 9 June 2010

DINNER @ Menara Alor Setar...

Menu yang ditempah.... Something missing actually!!!

Actually... hal dinner ni cuma dimaklumkan pagi tadi je... Sebab BOSS aku suruh entertain mereka2 ni... Dari Lincoln, Mr. Gerard, Harvinder Kaur dan Carol... Macam2 cite aku lalui pagi ni... Letih sebadan memikirkan hal2 yang tetiba jer datang... Mana tidaknya... satu otak kecil yang aku miliki... nak cuba arrange banyak perkara at the 1 time.. Huh!!.... Tapi tak pe lah semua dah berlalu.... Nak cakap dan celoteh panjang pun.. buat penat jari jemari aku mengetuk papan keyboard ni jer... Hehehehehe...
.

.
Peristiwa... Lepas aku buat tempahan kat sini... Tetiba ja BOSS aku suruh cancel... Haaa.. Cancel... Aku nak cakap apa ngan manager dia??? Time tu rasa nak sembunyi muka bawah meja pun tak leh dah ni... Rasa macam nak guna duit aku bayar pun ada... Huh... Occay2... at last settle dah... Tapi sapa tau perasaan aku time tu??? Amat masam mencuka....
.
.
Paling penat sekali... sebab.. hari ni aku balik kol 630 occay!!!.... Sila ambik perhatian.. 630.... Huh.. semua orang dah balik... semua staff dah balik... So, aku sorang je officer tak bertauliah yang tercegat kat ofis tanpe menutup pintu.. lampu.. pc yang Mr. Gerard guna.. Huh.. dah gelap occay... dan amat menakutkan occay... dengar macam2 sebab rasa macam dok laga2 kosi pun ada... Kekekekeke.. Perasaan takut mai dah la tu.... Muehehehehe... Dan paling tak best tu.. dalam perasaan tak bopa berani tu.. nak kuar pi ambik keta kat belakang.. tetiba je pintu kunci.. Tarik muka 14 pun ada.... Patah balik ikut pintu depan.... Huhu.... Bebai!!!....
.
Ape2 pun.... Harap2 esok semuanya tenang... Malas nak berat2kan kepala aku.. Sebab esok... 10 June... Masih ada yang lebih penting untuk aku fikirkan.... Dan harap2nya sesuatu yang baik menanti aku....

No comments: