“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Tuesday 8 June 2010

ISU Hari Ini...

Ishh... Sunggoh tak baik perasaan ni... Minggu ni.. AHAD dah ambik cuti dengan jayanya... Mujur seharian hujan turun dengan lebatnya sampai banjir2 ofis aku... Amat kesian kepada tuan empunya rak2 itu yang terpaksa menyusun atur buku2 mereka... Mujur jugaklah tak kena tempat aku... Kalau tak.. mau meroyan gila.. sebab... nak susun buku pun payah amat aku ni... (jeneh sedar diri occay!!!) dan tak berpura2... Sebab... partner susun buku aku amat RAJINsss... TQ Ana... Hehehe... Lagipun selalunya rak aku tak delah bersepah sangat... Sebab buku2 di kawasan itew... tidaklah akan dicerobohi oleh anak2 remaja belasan tahun.... Selalunyalah.. Kalau ada pun boleh dikira dengan jari jemariku yang tak montoksss sangat ni... Muehehehehehe..... =)
.

Pagi ni... Bangun awai... sebab.. baju yang basuh malam tadi... Tak sidai lagi... Lepas siap sidai kat penyidai... terus iron baju... mandi... bersiap2 nak ke ofis... Sempat lagi sms Kak Dilla... Dia and the GENG... turun tanda plak dah... a.k.a. berCOTI Mesia lagi... Aku?? Malas arr dok kat umah... kalau kat umah... panaih (almaklumlah tak de ekon).... pastu... kalau mak masak sedap2... kena ulang makan banyak kali lak... Aku kan anak yang baik.. Tak sampai hati nak kecikkan hati mak... Sian mak masak kan?? Dan yang sebenarnya... Mana leh coti lagi ni... Keje amatlah berlambakssss... LINCOLN punya hal walaupun dah get ready for it... still kena settlekan itu ini lagi.... Huh... awat depa suka buat aktiviti cenggitu?? Tak pelah... dah nama keje kan?? Masa orang offer keje dulu.. sanggup buat itu ini.. so kena teruskanlah kan???...
.
Lupa lagik!!... Lupa nak tengok jadual kelas aku untuk sem depan... Bukan apa.. Plan nak tengok tarikh nek kapai terbang... (Sebab aku dan Kak Dilla kan salah sorang yang menjadi penyokong kuat AWAN DANIA)... Mana tau... kot2 muka kami dua terselit dalam TV tu... Tak ke penuh TV yang skrin berpuluh2 inci itew??? Kekekeke... AYAT yang sungguh perasan!!...
.

Sat ja kan??? Sat ja aku dah nak masuk FINAL SEM untuk sesi persekolahan dewasa aku ini... Dalam hati teringin ooo nak sambung lagik... Tapi memandang kepada soal kewangannya... tercorotlah sikit... Ada kawan yang cakap kena RM25k... dan sorang member aku yang baru apply untuk sesi pengajian baru2 ni kat UiTM Shah ALAM cakap kena RM16k... Fuhhh... Nak dapatkan sekeping kertas keras tu pun perlukan modal sebanyak tu?? Kalau nak tunggu dapat offer dari jabatan... makna kata... hye2 bye2 lah... Sapa mau support kalau setakat keje ngan STATE dan sapa pun tak kenai orang macam aku ni... Huk3x.... Tapi keinginan itu tetap ada... tengok kepada result MASTER nanti.. kalau occay, dan bersemangat waja... Akan ku korek wang dalam akaun KWSP lagik!!!... Hehehehe...

RESULT??? Jeng3x.... Nak mai dah.... tak lama lagi dah... is around the corner jer nih... Tak mo cakap kat sini bila nak kuar... nanti CH banyak tanya... (wakakakakaka... jangan marahh arrr)... Tu lah... Boleh lagi dok pi tengok lampu kat i-CITY malam sebelum exam tu... Hehehehe... Aku kan gilakan tempat yang bercahaya gitu... Mana leh lepaskan peluang keemasan yang ntah bila2 akan datang lagi tu... Kekekek... Aper2 pun semuanya telah berlalu... Dan aku amat takut kat paper NANKATA... Kekeke... Ada cerita di sebalik perkataan NANKATA itew....

Ok2.... Hari ni... nak celoteh panjang lah pulak kan??? Lama dah tak taip panjang2 cenggini.... Hari ni... aku taklah kuat semangat sangat... Tapi cuma nak ceria2kan pagi jer... Jumpe lagi ekkk... lalalalalalalalalala.... LIFE IS SO WONDERFUL (ayat untuk sedapkan hati jer nih!! Boleh gitew??)

No comments: