“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Tuesday 15 June 2010

PASU @ Kuala Kangsar, PERAK


.
12 JUNE 2010 ~ Tapi, baru hari ni sempat nak update... Sekarang ni kan kalau nak update kena kecikkan pixels pic dulu... So aku amat malas untuk tu semua... Ada masa curi2 baru buat... Ni pun sebab time rehat... dah dok tengok jer dalam lappy aku ni ada pic2 ni... Uishhh.... Time dok kalut2 mengarang dan mengopy paste untuk IS ni pun dan lagik no... Sekadar release kepala otak yang dah bersarang tebuan ni jerk... Muehehehehe... =)
.
Memang aku tak nafikan... Sekitar bandar Kuala Kangsar ni memang banyak sejarahnya... Termasuk gak Teluk Intan... Dan masa kami sekeluarga dalam perjalanan balik ke Alor Setar, Kedah... sempat singgah kat sini.. Actually... aku nak tempat yang ada pemprosesan buat labu ni.. Tapi pakcik kat keta depan dan stop sini... so terpaksalah.... Dengan gagahnya aku snap je pic mana rasa nak snap.. Beli?? Oh tidakkk... Bukan tak berjiwa... Tapi tak terasa pun nak beli..... =).
.
.
Tabung??? Tabung yang ada pun belum penuh lagi... Heheheheh...
.






.
Kami berkonvoi dengan dua buah keta ke sini... Dan aku menaiki keta yang di belakang tu... Sepanjang perjalanan pergi dan balik... Amat setia menjadi co-pilot yang berjaya... Hahahahah....

No comments: