“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 27 June 2010

SMTI ~ Datang Dengan HARAPAN, Pulang Dengan KEJAYAAN...

Tajuk entry di atas adalah trade mark skolah aku ni... SEKOLAH MENENGAH TEKNIK IPOH... Selama dua tahun aku di sini... Tahun 1994/1995... Kali pertama berjauhan dengan family dalam jangkamasa yang agak lama... Dipisahkan dengan beratus2 km... Dan akhirnya.... 25 June yang lalu... aku sekali lagi sampai depan gate skolah ni... Hanya untuk mengingati kenangan yang lama terpatri di sini.... Sempat snap 3 keping gambar ni ja.... Terasa macam nak cakap kat Pak Guard tu nak masuk ja melawat kawasan skolah ni.. Nak tengok asrama yang telah lebih 15 tahun aku tinggalkan... Dan menungkap kembali zaman awal remaja aku dulu... Dan paling penting.. Amat rindukan teman2 sedorm aku... KISMIRASI G-22.... Mana kalian yang lain??? Dan tak pernah lupa jugak classmate aku 4P1 dan 5P1... Huhuhuhu.... Tempat jatuh lagi dikenang kan??
.


No comments: