“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Friday 11 June 2010

Murni... PLEASE... Tabahkan HATIMU.... =)

Hati masih belum boleh menerima kenyataan ini... Ape2 pun... hanya ini yang tersurat...
.
Hari ni, seolah2 membawa hati... membawa diri... dengan keputusan sedemikian... Tapi.. apa2 pun kena terima sebab dia dah tersurat buat aku... Paling sedih ada yang leh dapat lebih baik dari apa yang aku perolehi.. Amat sedey.. Sehingga ke saat ini... aku masih belum dapat terima semua ni... Meski pun telah memujuk hati ini sedaya upaya... Namun... masih belum boleh.. Ya.. tidak boleh occay... dan.... apa yang aku harapkan.. semoga dapat menebus kekesalan semester ni... sebab sem depan adalah sem yang terakhir dan penentu segalanya buat aku... Dalam hati... MENANGIS!!!!!!!!!!!!!!.....
.
Ketika ini... aku berada di Sg. Siput Perak... Bersama kaum keluarga... Esok... menghadiri wedding cousin mak (pengantin perempuan) untuk kenduri di sebelah pihak lelaki.... Oklah... nak pen down dulu... Untuk hilangkan sedikit kesedihan di hati.....

No comments: