“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 7 June 2010

HIDUP Perlukan SEMANGAT dan KEKUATAN...


Masih terfikir2 lagi.... Berkenaan dengan IS... Berkenaan dengan proposal yang terSTUG begitu sahaja tanpa disentuh2... Lately ni... Banyak masa yang terbuang.. Minda pun tak function dengan baik... Hehehehe... Amat kelakar hidup aku semenjak dua menjak ni..... Dan agak huru-hara jugaklah kejadian yang menimpa diri sejak kebelakangan ni.... Nak release tension dan ada percutian apabila penat menelaah pengajian.... penat membuat keje2 harian.. suituasi ofis dan sebagainya... agaknya.. semua sudah berlalu.. sebab semua telah aku lakukan sebaik mungkin.. setermampu mungkin... Cuma hal2 seperti keje2 ofis yang pastinya tidak akan siap sampai bila2 pun... Masih berlegar2 seadanya... Kalau aku tak bergerak dan menggerakkan dia... Sapa lagi... Itu aku amat sedar....

Dalam HATI ni... masih berlegar2 lagi tentang kebodohan dan ketidak perasanan aku tentang BLOG ni... Heheh... Kalau tak ramai pun.. Mesti ada sorang dua yang penah mengalami keadaan seperti aku kan??? Gile snap pic dan tak minat untuk mengecilkan saiz gambar sebelum diupload... Dan actually.... aku pun before tak berminat sangat dengan blogger2 ni.... Cuma lately ni aku jadikan sebagai tempat untuk berbicara sendirian.. Melepaskan apa2 yang tak mampu aku lepaskan pada sesiapa... Maka setelah semua ni terjadi.. aku menjadi kadang2 taksub.... dengan semua yang telah terjadi... Heheh.... Ntah apa2 aku suarakan dalam ni... FOTOPAGES... aku sayangkan web tu sesungguhnya... Malangnya ada di antara komen2 yang menyakitkan hati aku.. Aku rasa amat tidak bebas untuk berceloteh.... Meletakkan apa2 di dalamnya perlu dipantau selalu... Kalau ya pun, perlu menutup komentar2 supaya ianya tak menyakitkan mata dan minda serta hatiku yang nipis ni... Aku tak koooaaattt kan untuk itu....

No comments: