“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Saturday 12 June 2010

With CAROL ~ LINCOLN CORNER, School Holiday English Camp...

Me & Carol...
.
.
Function ni 10 June 2010 (Thursday ~ 8am-4pm)... Before LUPA... Thanx pada semua yang telah menjayakan aktiviti ni... Even... Terasa amat terkilan at the some time tu... But still jalan projek ni... Projek yang di bawah kelolaan aku... Dan terima kasih pada semua yang sudi membantu.... Aku tak lupa itu semua... Dan lepas ni.. ada banyak lagi kerja yang nak kena aku tumpukan sepenuhnya... Dan diri kembali memBZ dengan tugasan dan tuntutan yang lain....
.
Gambar di atas... adalah KENANGAN... Sempat snap pic ngan Minah Salleh ni.. yang jauh lebih muda dari aku... Walaupun.. aku bukanlah sorang yang EXCELLENT dalam berSPEAKING... But at least... aku agak berpuas hati bila.. leh bersembang dan bertanya itu ini dengannya... Function ni actually.. for student form 4 dan form 5... Terpaksa mencari peserta dalam keadaan yang agak singkat.. dan so far.. BERJAYA... Alhamdulillah... Mungkin tak cemerlang dan gilang gemilang.. but still BERJAYA....
.

No comments: