“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Friday 16 January 2015

Yang Tak Pernah Kita DUGA

Hmmm... Macam2 jadi... Alhamdulillah... Kena anggap bila ALLAH menduga manusia itu, manusia itu akan diangkat darjatnya lebih tinggi.. Dan juga untuk melihat sejauh mana keupayaan seseorang untuk terus mengharungi dan bersabar dengan ujian tersebut... 

Tangan Aton... Terkapit pintu keta... Admit... PMC... Maybe buat operation.. Jari kelingking kiri bila doc xtray... Patah katanya... Kena masukkan dawai kot untuk meyokong... Adeiii.. Sakit kan?

Sepatutnya kami ke Hattyai untuk percutian bersama famly... Cancel laa jawabnya... Baru je buat border pass... Mujurlaa RM10 jer... :P

Hmmm... Tiba2 ja rasa ngantuk... Nak cite pun tak bopa ada mood... Nak lena dah laa... Nanti story panjang2 lagi.... Sebab esok, banyak urusan yang nak kena buat... Pastu.... Ada paling best hari ni... Kisah cuci bilik ayaq... Sampai leh suluh muka.... Geram punya pasai sebab tak leh nak tonyoh yang sepatutnya... Hahaha... Tonyoh bilik ayaq laaa lagi baguih kan? Selain bersih... Terisi jugak masa.. Hehehehe.... Apa2 pun... GET WELL SOON Aton...

Makanan kat bawah tu... Roti? Roti yang saya penah makan masa zaman skolah asma dulu.. Tapi la ni price dia dah RM2.80.. Kalau xsilap dulunya RM1.50 ja kot... Kikiki.... Pastu lak... Makan kat tempat baru after sopping kat Tesco... Saya tak beli apa.. Beli megi dan twisties jer....Perisa tomato kot... Lupa sebab dok dalam bonet keta lagi tak ambik.... :P Esok pagi jelaaaa.... Sebab baru balik dari PMC... Sekarang dah nak beradu dah... K bai....













































































































































































No comments: