“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 7 January 2015

Ohh!!! SERONOKNYA Belajar!!! Errkkkk....

Shhh Shhh Shhhh… Over2 berhijab ngan tudung Naelofar laa plak… Ada iras2 Neelofa dak? Kahkahkah..... Sudah2... Mokcik dah abeh duit banyak dah ni dok beli todong2 itew.... Baru dok berazam tahun baru ni adalah tahun nak menabung... Ni dah terpesong di awal tahun dah ni... Adeiiii......















































Hihi… Terbaca tajuk entry kat atas tu macam takut pun ada…. Haaaa… Psyco!!! Psyco!!! Okeh!!! Semalam, 06/01/2015 tak sempat nak hapdet story dalam ni… Awal pagi masuk ja ofis settlekan SKT HRMIS, pastu ada meeting JITU semua officer dengan Pengarah, pastu meeting pun abeh dekat kol 1, gegas lak ke Merbok untuk sesi consultancy dengan my SV… Fuhhh Fuhhh…. Tak sempat nak rehat langsung… Sampai Merbok, elok masuk ja kat Bilik Menunggu di Pejabat Rektor, hujan membasahi bumi… Kecut perut jugak laaa sebab dok fikiaq nak pi Permatang Pauh ambik anak balik ke AS macam mana kalau keadaan ujan lebat sangat…. Huhuhu…..


Sesi menimba ilmu dengan kedua2 SV saya berjalan lebih dari 1 ½ jam… Alhamdulillah… Saya dah moving… Dah sampai ke stage nak mula interview… Pening2 pasai proposal dengan documentation sila letak ke tepi sat… Buat hat len plak… Mencari individu yang bersesuaian untuk diinterview… Dan SV saya ajaq cara2 nak interview dan jugak macam mana nak bawak orang yang kita interview untuk tak terpesong ke arah bukan info and data yang kita nak… Alhamdulillah… Sesuatu yang baru telah saya pelajari hari ni…. Perasaan? Tak tau… Macam best… Sebab nak moving sikit2… Tak best?? Tak tau jugak… Mungkin jugak sebab kena lakukan semua sorang2….



















After abeh hal kat UiTM Merbok, saya terus kuar dari kawasan tu… Singgah beli PIZZA JALANAN kat tepi jalan tak jauh dari UiTM tu… Dalam perjalanan ke Permatang Pauh, singgah topup TNG, isi minyak, dan jumpe anak2 KOKO… Lepas having tea time… Plus ngan dinner malam tu, kol 930pm gerak ke AS dengan anak koko hat sulung.. Siapa lagi kan kalau bukan Zara Batrisya… Sepanjang perjalanan merentasi malam tu… Terimbas macam-macam kenangan…. Zara sat ja… Tak sampai Sungai Dua lagi dah kepala terlentok kat pintu... Lena dah… Kata nak sembang2 ngan Maklong… Hihihi… How time flies… Macam tak percaya… Macam tak sangka life saya totally change dengan jarak waktu yang terlalu singkat… Berubah terus hanya beberapa bulan saja tanpa diduga!! How do I miss that moment… But surely it never come back…


In my mind… “I MISS OUR CONVERSATIONS… I MISS HOW WE USED TO TALK EVERY MINUTE OF EVERY DAY AND HOW I WAS ABLE TO TELL EVERYTHING THAT WAS ON MY MIND”… Ok, just leave it that feeling!!! Jom kita buat shelves reading... Yaaa... this is my anak angkat.... :P Kemas kan rak Cik M???





















No comments: