“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 19 January 2015

JARI Kelingking PATAH !!!

Allahuakhbar... Allah Maha Besar... Allah knows better.... Kan? Seringkali saya motivate diri sendiri... Setiap apa yang terjadi adalah rencana ALLAH... Setiap kejadian yang menimpa sebenarnya menunjukkan betapa kita kena kuatkan diri untuk semua tu...

Cumanya.. Setiap kali saya nak berdepan dengan hal2 yang penting dan memerlukan komitmen, mesti something yang terjadi.... Last year mak sakit.. This year Aton pulak... Hal yang tak disengajakan... Terkapit pintu keta lak... So jari kelingking kirinya patah... Ni lak gambar xray yang sempat dirakam time Aton menjalani pembedahan di PMC Sabtu lalu jam lebih kurang 4 - 6 petang.... Sampai ke tarikh ni Aton masih admit lagi...

Terima kasih pada yang sudi menjenguk dan bertanya khabar... Terima kasih semuanya... Yang datang berkunjung dan lain2 laaa.... 

Walaupun macam tak percaya... Tapi itulah kenyataannya yang perlu ditelan... So, get well soon... Moga cepat sehat tangan tu... Walaupun sakit mulut lalu makan dan tingin macam2... Kikiki....

Oklah... Mak pun xsehat.. Demam.. Mungkin susah hati kat Aton kot.. Saya lak... Ke sana ke sini... Marathon.. Alhamdulillah, Allah masih memberi kekuatan untuk terus berbakti kepada famly... Nanti kita story lagi k... 






























































































































































No comments: