“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 5 January 2015

TOY Museum Penang

27.12.2014, Mulanya dari AS kami ke Penang untuk hantar Zara... Ada lunch kat umah Abang Ipaq Eimien... Sedap makan ramai2... Tak dak pic makanan sebab time tu hp simpan dalam handbag... Kikiki... After makan2, kami plan nak window shopping... Tapi rasanya baik pi mana2 yang selain dari aktiviti shopping kan????

Kali ni Zara tinggai... Xlarat nak kepong... So, destinasi kami seterusnya.... 


















































































Lokasi museum ni dekat sangat dengan tempat yang slalu saya lunch… Tak sangka plak tempat baru dia celah2 jalan tu… Tingat plak tempat yang slalu kami lunch… Walaupun tempat tak lah mewah.. Hanya warung ja pun tapi bila setiap kali singgah situ…. Mesti kami  akan ambik lunch kat situ… Rasanya sebab ada keli goring bercili yang sedap dan harga situ sangat murah kot… Kan???? 




























































































































































Bayaran masuk ke museum ni rm15/head… Sangat tak berbaloi… Walaupun banyak karektor patung2 dalam ni… Tapi susunan dan tatarias serta penjagaannya tak menarik… Berhabuk… Tak selesa dan toilet sangat busuk… Hihihi… So, tuan empunya museum… Kena manage betoi2 laaa…. 

Tq so much to my BFF Haszrina Minhad sebab sudi join kami untuk aktiviti jalan2 kat Penang ni... Ngeee... Next time kita tawaf lagi k... Bagi puas2.... 


No comments: