“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 5 January 2015

@ KAPITAN Penang...

27.12.2014 ~ Terlalu banyak kenangan di tempat macam ni... Kalaulah masa tu boleh diputarkan kembali... Rasanya tak nak bagi jarum jam tu berjalan... But how?? Hidup kena diteruskan seperti biasa... Setiap putaran waktu tu ada baik dan buruknya... Meskipun wajiblaaa kita mengharapkan yang baik2 belaka kan!! Cewah berceloteh laa plak....






































Sebenarnya, kami plan nak ke Pesta Penang…. Dah janji dengan famly Eimien dan famly abang ipaqnya nak together2 kat Tapak Pesta Penang malam tu… So, kami singgah sini sebab nak bawak Rina try makanan ni dulu…






































Saya sebenarnya tingin sangat nak mencuba minuman susu badam yang kale kuning ni… Rupanya tak menepati citarasa… Hahaha… Rasa halia… Rasa yang saya tak suka.. Tapi Alhamdulillah jugak… Sebab terpaksa habiskan… So, dapatlaa keluarkan angin dalam badan… Waaa… Lega….. Lega beb!!! Kikikiki……


















































































After makan2, kami terus gegas ke tapak Pesta tu… Time tu hujan dah mula turun dengan lebat sekali… Jamp plak tu.. So jamp pun hamper sejam lebih… So, babai atas jalan je la… Dia orang yang kami janji pun dah bertolak balik.. Uhuk… Sedeynya…. So, malam tu kami teruskan perjalanan ke AS dan sampai dalam jam 12 tengah malam… So, xdapatlaa saya colek Zara untuk seminggu lagi… Adehhhh….

No comments: