“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 8 March 2012

RENUNGAN Untuk SEMUA....

Jangan pernah TERTIPU dengan:




  • Seseorang yang sentiasa tersenyum riang di hadapanmu.. KERANA.. Ketahuilah dia sering menyapu airmatanya tatkala sendirian!


  • Seseorang yang sentiasa bergurau senda di hadapanmu... KERANA... Ketahuilah dialah seorang pemurung tatkala sendirian!...


  • Seseorang yang sentiasa menyuntik kata-kata semangat dan perangsang kepadamu... KERANA... Ketahuilah tatkala itu dia sedang menyulam hatinya retak seribu!


  • Seseorang yang sentiasa kelihatan kuat di hadapanmu... KERANA... Ketahuilah dia lah yang sentiasa terlantar lemah di katil hospital!


  • Seseorang yang ketawanya berdekah-dekah di hadapanmu... KERANA... Ketahuilah tatkala itu dia sedang membalut duka di dadanya!


  • Seseorang yang sering memberi hadiah kepadamu.. KERANA... Ketahuilah dialah insan yang tidak pernah mendapatkannya!


  • Seseorang yang bebas mengeluarkan cetusan fikirannya... KERANA.. Ketahuilah dialah seorang 'pertapa setia' yang tidak mampu bersuara tatkala sendirian!

No comments: