“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 26 March 2012

Kisah MALAM & Persiapan MAJLIS SAMBUT MENANTU



Honestly... Hari yang sangat2 penat... Hari yang banyak buatkan saya menangis... Hari yang sangat menimbulkan tekanan di dalam diri saya... Walaupun pernah saya citekan sebelum ni... Yang last2 minute masuk campur tangan adik beradik yang mula mempersoalkan itu dan ini... Sedangkan kami dua beradik telah mempersiapkan persiapan hampir 80-90%... Waktu itu baru terasa... betul2 tercabar bila melakukan kerja2 besar tanpa ketiadaan arwah AYAH... So, dinasihatkan di sini... Sentiasalah menghargai ibu bapa anda yang masih setia bersama2 kalian semua... Ngeeeee.... Ape2 pun.. Saya dah maafkan kalian.. Cuma ambik masa sikit untuk bertandang dan tersenyum mesra seperti dulu... Sebab saya jenis yang tak hemoi... Paham ka hemoi tu apa?? Kekekekeke......



Sangat berterima kasih kepada 5 orang HERO2 hensem ni... Yang sanggup membantu saya mengangkat barang2 masuk ke dewan ni... Susun kerusi... Susun meja... Angkat bunga telur, goodies2 yang pelbagai.... Sapu sampah.... Dan tima kasih jugak buat pakcik yang jaga dewan ni... Yang sama2 bantu kami siapkan serba sedikit perihal dewan ni.... Terima kasih kepada pihak yang pasang pelamin... Kak Ta.. Yang banyak bantu dan berikan kami dengan harga yang sangat berpatutan... Sebab.. Nak jugak adik saya kawen macam orang lain walaupun ayah dah tiada.... Sekurang2nya... Ni kenduri besar pertama keluarga kami... At least... Kalau kakak2 dia tak dapat merasa macam ni... At least... Dapat jugak menumpang bahagia adik2 kan???





Kak Ina... Dan famly Kak Ina... Yang banyak bantu keluarga saya... Dari sebelum majlis berlangsung... Sehinggalah tamat majlis... Yang sama2 bantu packing apa yang patut... Kemas seadanya... Gubah hantaran... Angkut barang.... Semua tu famly saya tak lupa... Tima kasih banyak2.....



Dan inilah si comel saya... Yang sejak kecik2 lagi... Sejak Aliff tak de lagi... Famly kami dah sangat rapat..... Sampai Aliaa sanggup bercuti dari KL dan balik membantu... Aliff yang sekolah petang Form 1 sanggup cuti sekolah sehari untuk sama2 meramaikan majlis dan membantu seadanya... Sangat2 hargai.... Tima kasih.... Nada terharu sangat ni.....



Ok... Disebabkan saya ketiadaan mood malam tu dan sangat penat... Jadi, dalam keadaan tak terurus tu.. Tak sanggup nak snap pic sendiri... Ngeeee..... Sambung cite lagi di lain entry k....

No comments: