“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 18 March 2012

HANTARAN Majlis PEREMPUAN & LELAKI

Ok... Kita paparkan entry by entry k... Kale KUNING adalah di sebelah pihak perempuan dan kale PURPLE adalah untuk sebelah pihak LELAKI.... Secara ikhlasnya... Amat kurang berpuas hati sebab tak dapat snap sendiri secara terperinci.... Sangat kesuntukan masa... Plan nak snap semua letak atas katil kat dalam bilik... Nak snap guna kemahiran sendiri yang tak berapa mahir... Ikut sedap mata memandang... Malang sekali... Masa tiada untuk itu... So, REDHA.... Alhamdulillah.... Gambar towel dan telekung ni adalah gubahan tangan saya sendiri yang tak de kemahiran langsung dalam nak memperkemaskan hasil KERASTANGAN saya ni... Tapi agak menjadi... Kan?? (Masuk bakul angkat sendiri... Kekekeke...)




















Ok... Seterusnya paparan HANTARAN untuk sebelah pihak lelaki... Di sebabkan tema kami adalah PURPLE... So, yang dipertontonkan juga adalah kale PURPLE.... Yang bawah ni adalah goodies nak bagi kat orang ramai.... Yang semua akan dapat.... Dan yang ni je pun sempat saya snap... Bawah dari gambar ni adalah yang saya ambik dari jurugambar semasa majlis tersebut...



















Ada sapa2 yang nak tunang?? Kawen?? Or buat majlis kecik2 nak bagi goodies kat orang?? Meh nak tolong buat.... Buat dengan upahan dan bayaran yang murah2 jer... Kekekeke.... Kot2 laa kena buang keja ka kan?? Or nak resign awai ka kan??? Leh jer nak tolong jadi WEDDING PLANNER kecil2an.. Ngeeeee....

No comments: