“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 8 March 2012

Kadang~Kadang Tueee... TERASA Jugaklaaa....

Saya sebenarnya tak suka nak fikir sangat2... Tapi, lately ni saya agak terasa laa dengan beberapa hal... Kalau dengan saya... Sangat SLOW... Tapi dengan dia... Tergopoh gapah... Macam takut sangat.... Kalau dengan saya lagi... Saya kena faham serba serbi... Kalau dengan dia... Selalu difahamkan... Hmmm... Terasa hati jugaklah... Tapi nak buat macam mana... saya bukan keutamaan.. Ada lain yang lebih penting... lebih perlu diutamakan...


Kadang2 jugak... Saya terfikir untuk berdiam diri... Lari dari keadaan... Supaya... Suatu masa nanti bila hati ni dah betul2 kuat, saya leh pergi jauh dan jauh... Biar semua orang seakan2 melupakan diri saya... Malah... Terus tak ingat rupa paras dan kewujudan saya lagi... Tapi... Kat mana nak lari sembunyi?? Malaysia ni kecik ja... Nak lari jauh dari Mesia ni... Macam lom ada peluang pun lagi... Lagipun, tak biasa lagi dok tempat orang ni....


Kadang2 jugak kan?? Bila dok sorang2 di meja makan... Tingat lak... Kosong ja hidup ni... Nanti kalau mati... Lagi kosong... Nak lari sana-sini tak leh dah... Pastu akan ada dak orang yang mai sedekahkan al-fatihah dan bersihkan kuboq... Ntah2 penuh ngan lalang ja.... Hehehehe... Sampai ke tahap tu sekali kita fikir kan???


Kadang2 kan... Terfikir lagi.... Bestnya jadi orang tu... Nampak hepi jer... Orang ni lak... Senyum ja... Orang sana tu.. kaya raya.... Best kan??? Tapi itu tandanya kita tak pernah bersyukur dengan apa yang ada.... Hmmmmmm.....


Kadang2 pulak... Rasanya hidup macam ni ok jugak... Nak buat apa pun sendiri2 ja... Nak pi mana pun leh ja sorang2.... Nak jalan2 pun... Sapa nak peduli... Tapi.... Sampai bila kan??? Lepas tu, mulalah nak buat tindakan luar kawal....


Kadang2 tu... Terfikir gak... Nak NEKAD... Lepas ni... Apa jadi tu jadilah... Tapi saya masih lagi berkira2... Ada masa yang sesuai... Saya PERGI laaa...... Sebab saya tau... Saya tak penting mana pun.... Ada pun tak pa... Tak dak pun lagi baguihh apa kan??? Saya ni seolah2.... Hanya bertindak sebagai front page majalah ja...


Noted!!! (Air mata saya jatuh jugak!!! Jahatnya HATI ni...)

No comments: