“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 8 March 2012

1st TRAINING BOWLING @ KEDAH Bowl ~ City Plaza Alor Setar



Last Thursday a.k.a 01/03/2012 baru2 ni.. Saja join member2 ofis untuk main bowling kat Kedah Bowl yang letaknya depan pejabat PPAK jer... Keje Khamis tu balik kol 330pm, so, tukar baju then terus berantap ngan member2... Rasanya adalah lebih 3 tahun tak pegang bola bowling ni.... Kami order 3 lane.... Dan habes pun dekat jam 6 petang jugaklah.... Best jugak... Walaupun time tu banyak nak kena prepare hal kenduri kawen... Curi masa sikit..... Ngeeeee...








Ok... Not sure sapa yang snap pic saya ni... Kekekek... Habuan laa... Ada sekeping ni ja pun walaupun nampak sangat jengkelnya.... Nak gak boh dalam ni.... Ok jer lah.... Kami main 2 frame... Frame pertama... Sesi panaskan tangan dan urat2 ja... Cewah ayat..... Saja nak lindung sikit keterangan ayat yang saya tewas teruk dalam sesi pertama.... Hahahahaha....



Jeng3x..... Gambar kat atas.... 1st frame... M tu adalah nama saya.... Tengok saya score bopa?? 67 ja?? Yang len semua lepaih longkang... Kikikikiki... Dan seterusnya.... Untuk sesi selanjutnya... Dah banyak improve.... Dalam 2nd FRAME, improve hampir separuh oooo so dapat 112....... Dah tau teknik kot no... Tapi tangan yang kecik ni tak berjaya nak pegang bola berat... Size 8 dan 10 ja... Kira ok lah kan?? Tangan ja kecik... Badan dak... Bak kata arwah ayah saya dulu... Kuruih kat tangan ja.... Tapi bukan cacat occay!!!!

No comments: