“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 15 March 2012

Belum UPLOAD Gambar WEDDING My BIG BROTHER...

Ada juga kawan2 saya tanyakan... Bila nak upload gambar2 perkahwinan adik saya baru2 ni?? Banyak ke nak kena jawab... Jawapan yang slalu saya berikan ialah... Gambar tak de... Saya tak snap banyak pun... Kalau ada pun... Bukan gambar pengantin... Tapi gambar orang-orang yang menghadiri majlis tersebut... Yang pada dasarnya... Hanya boleh dikira dengan jari berapa keping yang saya sempat snap... Dan selebihnya... Hanya berada di tangan orang lain untuk meneruskan aktiviti yang saya selalu buat ketika menghadiri majlis WALIMATUL URUS ni... Saya tak sempat... Berlari ke sana sini... Jaga pintu.... Untuk bersalam2an dengan tetamu yang hadir... Hehehehehe....

Pertama kali menjadi TUAN RUMAH... Mengelolakan segala2 nya from A~Z.... So, far kami memang prepare awal2... Supaya duit yang dikeluarkan tak lah terasa laju macam air... Prepare dari last year membeli barang itu ini... Walaupun pada dasarnya... Kami berdua yang bertungkus-lumus lebih dari si pengantin... (Sape lagi kalau bukan saya dan Aton...)... Sekalipun adakalanya merungut jugak... Tapi kena buat jugak kan.... Dan ada yang menggembirakan... Tak kurang pulak yang melibatkan timbul juraian air mata.... Kerana... Di akhirnya muncul suara2 sumbang menyibuk hal yang tak sepatutnya... Oleh saudara2 terdekat yang tiba2 masuk campur urusan yang tak sepatutnya... Maaflah... Masa kami tengah tungkus lumus terkejar sana sini... Tak de plak manusia dan suara2 tu... Ni bila dan 80% siap baru ada yang nak komplen sana-sini.... Oleh yang demikian, saya jadi slow untuk terus mengambil gambar2... Lagipun, saya menempah jurufoto so ringanlah keje2 kami... Opsss... Ini adalah BLOG peribadi saya... Dan saya layak dan mempunyai hak meluahkan segala2nya...

Tapi ALHAMDULILLAH.... Saya ada jiran2... Ada kawan2 dan keluarga2 angkat yang lebih rapat dalam memahami hati2 terutamanya saya dan adik saya ATON, yang dah rapuh ketika itu... Terima kasih yang tidak terhingga.... Terutamanya insan yang seperti keluarga dan buat kawan2 pejabat saya... Makcik Pah dan anak2nya... Terutama Aliaa dan Aliff, Kaklong dan Suhana, Kak Ina Abg Zam, Norli yang slalu menjadi tempat saya meluahkan segalanya... Tak lupa jugak buat Yatie Mizzy... Sazalina.... Kakchik... Dan ramai lagi yang saya tak dapat sebut di sini... Yang mana sangat2 memberikan kata2 semangat di saat2 saya tak berupaya melakukan seorang diri.... Walaupun... Gugur jugak air mata dengan sindiran saudara mara, tapi saya yakin Allah tetap mebantu menjadikan hati saya lebih kuat dari sepatutnya..... Dan tak pernah saya lupakan buat insan yang selalu berada menjadi sokongan di belakang saya walau sesusah mana saya terpaksa hadapinya.... Terima kasih yang tidak terhingga.....

Yang paling penting... Kami sekeluarga dapat menggantikan tempat arwah AYAH untuk menyempurnakan seadanya.... Semampu kami... Biarlah tidak dipandang oleh sapa2 yang tidak berpuas hati... Dan lepas ni saya akan cuba meluangkan masa menggodek2 sedikit sebanyak gambar wedding yang berada dalam simpanan saya... Masih belum berkesempatan untuk melakukan sedemikian kerana disebabkan oleh kekangan masa.... Lepas jer kenduri... Terus bz dengan kursus yang bertimpa2....

Okey... Nak janji bila nak masukkan entry2 tersebut... Saya belum pasti... Tapi insyaALLAH... Dalam masa terdekat ni..... InsyaALLAH.....

No comments: