“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Friday 16 March 2012

Editing For HYPER POTRAIT.... Bersama YAMAN IBRAHIM...





Gambar adalah sama... Tapi ketiga2 gambar ini, editingnya adalah berbeza... Mungkin ini adalah pertama kali saya menggunakan perisian ADOBE yang kena rongkah butiran dalamannya... Masih terlalu baru buat saya untuk menggunakan perisian ni... Kalau yang ringan2 tu oklah kan... Setakat nak edit or crop gambar simple2 tu buleh laaa.... Ape2 pun... Ni adalah komen gambar yang bukan terbaik... Tapi ketika merakamkan gambar ni, ada satu naluri yang tersentuh di hati saya... Dengan kerutan di wajahnya.... Menampakkan sifat seorang AYAH.... Tahniah Pakcik.. Sebab sangat sporting ketika memberikan kerjasama kepada team kami ketika lokasi penggambaran tersebut yang bertempat di BUKIT WANG....

No comments: