“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 25 March 2012

HAPPY BIRTHDAY Buat MAK & PAKLONG (Abang Arwah AYAH)

23/03/2012 ~ Baru2 ni... Lepas balik dari KL berbengkel kat National Library selama dua hari, malamnya... Ada pulak sambutan makan2 famly sempena birthday mak dan Paklong (abang arwah AYAH..).. Sepatutnya... Diadakan malam 22hb tu... Mak punya bday 22 dan Paklong 23.. Selang sehari jer... So sebab saya tak berada di Alor Setar pada masa tu, jadi ditunda lewat 1 hari untuk jamuan makan2 famly ni... Maklong cakap... Kalau tak, nak beli ikan besar jer nak masak kat umah... Tapi sebab tak dapat bertemu ngan ikan yang dikehendaki... So, at last... Kami sefamly makan jer kat Kedai NASI AYAM HAINAN @ Tesco Alor Setar ni... First time saya makan... Sedap.... Ayam mengalahkan nasi... Alhamdulillah... Sangat kenyang.... Hehehehehe....


Ni lah rupanya kek chocolate indulgence yang Aton tempah... Sangat sedap..... Sehingga menjilat jari.... Sungguh aihhh.... Jilat jari ooooooo.....


Besday sapa ni?? Sapa yang kena potong kek ni?? At last... My cousin, Noura yang ditugaskan untuk sesi pemotongan kek... Bagi penghormatan ok.... Ngeeeee...... Dan sesi menyuap ke dalam mulut Paklong... Sob..sob..sob... Tetiba tingat kat ayahanda hamba.... Huhuhuhuhu... Tak berpeluang dah macam ni... Numpang kaseh Paklong jelah....









Uishhh.. sangat masam oren tu.... Masam pelik ni... Tak macam oren2 biasa yang selalu dimakan... Hehehehe.... Dan sempat jugak snap gambar nak masukkan dalam entry kali ni.... Nyum3x..... Selamat menjamu mata occay!!!
















No comments: