“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Friday 16 March 2012

L A N G K A W I ~ Day 03 ~ On The WAY BACK

Datang ke LANGKAWI ni pun atas urusan keje... Jadi tak banyak masa yang dapat spend sama2.... Masing2 terikat dengan jadual kursus.... Terutamanya saya dan Kak Dilla... Manakala Kak Min dan Kaklong... Bertindak sebagai keluar memberi barang2 yang dipesan... Hehehehehe... So, shopping saya hanyalah tertumpu pada sedikit bekalan coklat saja... Yang len2 tak de...





















Hotel De Baron Resort yang kami stay ni sangat selesa... Kalau ada famly yang ada budak2 pun sesuai jugak menginap di sini sebab kat belakang hotel tu ada swimming pool yang agak besar... Saya tak sempat nak jalan2 kat belakang tu tapi sempat jamu mata jer dari arah jauh.... Rate standard room rm180 tu kira harga yang paling murah... Tapi bilik sangat besar... Cuma makanan je tak ok sangat.... Tak pe... Langkawi kan makanannya murah2..... Hehehehehe.....











Ok.... Nak balik dah... Perancangan kami.... So-so jer..... Tak kelam kabut dan tak buang masa banyak sangat.... Sempat window shopping kat JETTY pun... Tingat lak zaman dulu2... Kalau mai Langkawi mesti tak lupa beli perfume.. La ni pakai perfume cap ayam ja.... Wakakakaka...... Jadilah.... Ada dari tiada... Kan??? :P

No comments: