“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 11 September 2011

Open HOUSE Rumah Sazalina....

Alhamdulillah... Walaupun seharian hujan... Masa terasa amat laju berputar hari ni... Sebabnya.. Terpaksa settlekan keje2 ofis sebelum bercuti untuk pelbagai perkara yang perlu diselesaikan... Laporan Audit MS ISO dah settle... Analisa Data pun dah clear... Tunggu nak submit jer.. Dan kebanyakan dah update kecuali beberapa perkara sahaja yang masih menunggu kehadiran apa2 yang perlu di pihak lain... Hmmm.. Tunggu jelah kan??

Tuan rumah..... Bz menyiapkan hidangan... Ngeeee...


Petang ni dah janji dengan kawan2.. Nak makan2 kat umah Ina... Ina panggil mana2 yang terdekat jer... Dan after gerak balik dari ofis tu... Terus singgah sini.... Hujan seharian... Kebetulan member ofis nak tumpang kete... Then after hantar dia, terus je singgah sini... Eh.. Baru perasan yang pic Hanim tak dak dalam camera saya... Huhuhu.... Sorry... Macam mana leh tak de ni?? Pelik ni....



Haaa... As usual... Juara posing2 semua ni... Meh saya perkenalkan kawan2 saya... Sebelah saya kawan saya... Ayu... Belakang dan pic bawah ni... Inal... Hehehe..... Inal... Kita still ingat status kita kan?? Yang tu kena jaga selalu... Ngeeeee....





Ohhh... Kat bawah ni, juadah yang tersedia sesampainya kami kat sini... Haa.. Lupa snap lagi satu menu iaitu ketupat nasi dan kuah kacang... Macam mana leh lupa ni...?? Semua sedap2 belaka.... Ada sapa2 lagi dak yang nak pangge pi open house??? Tapi kan.. Paling best bila story-mory tentang zaman sekolah dulu dan terkenangkan cikgu-cikgi dari zaman sekolah rendah sampai menengah di Convent... Dan, ada jugak selit tentang kenangan ngan kengkawan dan perihal ada kawan2 yang sombong dan itu ini.... "Weh, aku tak sombong kan?? Aku kenai hampa lagi kan??".... Kekekekeke...












Balik2 umah... Masa dok lepak2 kat bilik, ternampak lak TWISTIES ni... Boleh expired ni kalau biar lama2 dalam ni... Ni beli masa bulan posa... Sebab teringin nak makan macam2... Sampai sekarang dok bungkus elok ja... Kekekekeke... Biasalah kan?? Time posa semua nampak sedap jer........ Ni bukan hidangan umah Ina tau... Tak dak dalam senarai... Pic ke atas sahaja... :P



Dan... Kat bawah ni lak... Resit hasil dari minyak free yang collect dari point Petronas... Sebenarnya, saya plan nak ambik minyak enjin yang nak guna time nak tukar minyak keta... Penah tanya dulu tapi depa cakap tak leh.. So, pagi tadi, masa nak isi minyak, saja la nak merasa minyak free kan?? Lagipun, ada email yang Petronas hantar cakap ada tarikh expired dia.. Dari rugi, better guna sebaik mungkin kan?? So, isi full... Inilah hasil collection saya... Terima kasih pada diri sendiri dan jugak pada CH saya yang rajin tolong topupkan point.... Tq naaa....





Ok2... Nanti sambung2 lagi kalau ada cite tentang jamuan kat mana2 lagi... Kan kita raya sebulan....

No comments: