“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Saturday 10 September 2011

BIRTHDAY RIRI Serta Sambutan AIDILFITRI...

09 September 2011 ~ Happy Birthday to Puteri a.k.a nama manjanya RIRI... Dan tak lupa jugak sambutan bersama dengan birtday abang RIRI iaitu Harris... Sorry... Tak sempat nak snap pelbagai gambar... Sebab sibuk dengan mencedok makanan yang pelbagai... Nasik yang berlauk pauk masakan kampung dan soto yang sedap.... Terima kasih tak terhingga kepada tuan umah, Wan Helmie dan Husnul Huda.. Tema kali ni ialah PINK.... Hehehehehe... Peberet kale Uda pun kan?? :P




Wajiblah gambar2 saya tiada... Sebab saya dok ambik gambar2 ni... Tak banyak keping pun... Rasa rugi lak tak snap pic banyak2... Rasa segan sebab ada ramai yang dok galaih kamera besar... Tumpang tengok pic depa dah laa nanti kan???? Ekekekekeke.......



Anak2 yang sangat comel... Dan Kaklong sebagai pengasuh yang sangat setia... Hehehehe.... Best bila dapat melayan karenah budak2 ni... Actuallynya, ingat hanya jamuan birthday party.. Tu yang tak pakai baju kurung tu... Sampai sana ja.. Semua orang memakai pakaian yang sepatutnya... Hehehe... Saya dan Kaklong je berseluar jean dan T sahaja.. Tak pelah... Still menutup aurat kan??? Wahahahahaha.... Lokasi @ Taman Tunku Sarena, Bandar Darul Aman, Jitra Kedah.....

No comments: