“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 29 September 2011

Kelab SINAR PINTAR Bayan Budiman....

17 September yang lalu... Baru sekarang sempat nak masukkan entry ni... Ketiadaan masa... So, story kali ni adalah tentang function saya mengendalikan aktiviti untuk anak2 di perpustakaan... Untuk satu kelab kanak2 yang memang wujud di library tempat saya keje ni... So, sebagai cameraGIRL yang tak rasmi... Sempat jugak abadikan beberapa gambar untuk distorykan di sini... Best jugak dengan melayan karenah budak2 ni....

























Pelbagai aktiviti yang kami plan dan adakan dengan jayanya.... Dan ada jugak gambar2 yang tak masuk dalam senarai aktiviti sukaneka ni yang turut saya masukkan seperti bunga taik ayam ni... Hehehehe... Kale oren... Kale ILMU..... Merimbun.... Depan ruang legar ofis ni ja.... :P

No comments: