“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 1 September 2011

Aidil FITRI 2011...

Aidilfitri.... Dah banyak entry saya yang tertinggal... Tetiba terlalu rindu pada ruangan ni... Yang saya tak sempat nak mengUPDATE menu2 makanan berbuka puasa di akhir2 ramadhan saya... Dan rasa kemalasan itu menerpa tak semena2... Terasa seperti tiada sesiapa pun untuk saya ceritakan kisah suka duka saya di dalam arena berblogging ni... Mungkin kesimpulannya boleh dikatakan yang saya sangat2 tiada masa.... Dan sewaktu memerhati gambar2 hari raya yang sempat saya abadikan dalam folder raya saya dalam lappy ni.. Terasa ingin mengucapkan Selamat Hari Raya pada semua kenalan saya... Tahun ni... Saya tak sempat mencipta dan melakarkan kad raya elektronik... Malah ucapan sms dari kawan2 pun tak saya balas... Bukan tak ingat... Saya membacanya.. Tapi maafkan saya sebab tiada kesempatan untuk membalasnya.... Namun... Kalian semua tetap di hati saya.... InsyaALLAH.... Kalau ada kelapangan nanti.. Saya akan cuba ceritakan pengalaman sambutan raya saya untuk tahun ni... Masa terisi... Walaupun lebih banyak melepak kat umah..... Namun... Sambutannya tetap biasa2....

No comments: