“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 4 September 2011

GALAK !!!

September... Galaih camera mai ofis... Siap bawak 2 extra lens... Nak snap apa tak tau.... Saja galak2... Pagi tadi... Pakai baju len... Besar... Hahaha... Salah buat kot... Measurement lari.... Tangan labuh... Baju kembang sangat... So, terpaksa tukar pakai baju ni... Sebab dah siap iron tergantung ja depan almari....... Baju raya yang tak sempat nak pakai lagi... Tudung bukan tudung raya... Tudung lama tapi masih ok dan elok... Hehehehehe.... Yang penting match kale dia... Tak payah bazir2 untuk beli macam2... Lagipun... Saya bukan gila beraya macam orang lain... Hidup saya sangat simple dan biasa2 saja.... Sebatang kara...




















Macam mana nak snap pic full kan?? Kalau pakai lens 1 lagi tu... Lagi lah hanya nampak bijik mata ja... Tak kan nak galas lens panjang 70 - 300mm kan?? Todiaaaaa jenuh... Sian dia... Tak jejas dan tak dipandang pun... Lens saja besar... Kegunaan jarang2 sekali... Macam orang yang besar2 jugaklah... Jarang yang sudi memandang... Tak pa... Jangan juai murah sangat kan?? Nanti orang pandang rendah.... Hehehehe.. Oh ya, lens biasa jugak yang menjadi pojaan hatiku... Saja main2 camera... Rasa hidup macam sunyi ja... Oh ya... Malam tadi dapat email... Supervisor untuk sesi persekolahan saya telah bertukar.... Tapi saya ok2 ja... Still dapat lecturer kat Shah Alam jugak... Tapi saya tak register kelas kat sana... Biarlah belajar di Utara saja.. Supaya tak de lagi orang yang perlu susah untuk manage time untuk diri saya... :'( huhuhu.. Sedey plak rasa... Tapi 1 tarikh tu telah clash dengan tarikh saya nak ke Hanoi bercuti dengan my BFF... Kalau tak ikut jadualnya... Saya tak leh buat defence proposal... Sijil tak lengkap... Pening pulak kepala ni... Nanti fikir len... Kalau turun Shah Alam... Banyak benda nak kena fikir... Duit tiket, hotel, dan kalau drive sendiri, kadang2 menguji kesabaran dan memerlukan pengorbanan minda yang tinggi ooooo... Banyak lagi nak kena fikir ni... Ape2 pun, saya dah register kan?? Kalau terpaksa jugak ke Shah Alam nanti, nak drive jer lah.... Lama tak drive jauh2 rasanya... Best jugak sekali sekala... Sambil drive, leh bukak lagu koooaat2... melalak dalam keta... Ahaaa.... Weh... Saya stress ni... Minda saya terganggu... But... try to react as a proffesional.... Boleh ker????? :P Ngeeeeeeeeee..........

No comments: