“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 4 September 2011

1 SYAWAL With My FAMILY.... @ Teratak Peninggalan AYAHANDA...

Haaa... Baru hari ni berkesempatan nak update kisah hari raya... Sebelum2 ni... Nak jeling pun tak sempat.... So, slow2 update occay!!!.... Dan ada balance2 pic yang saya snap untuk juadah berbuka puasa... Rasanya akan berkubur begitu saja... Sebab... Dah tak ghairah lagi untuk masukkan semua gambar2 tu dalam ini blog!!!



Kami 1 famly sedondon raya ni... Last year... Lintang pukang kale dia... Sebab... Tak plan... Masing2 dengan warna masing2... So, bila snap pic.. Sangatlah tidak cantik.... Ditambah pulak dengan orang yang memang tak bopa nak maneh... Hehehehehe... Mujur jugak sempat beli kain last2 minute ni.. Dan paling bersyukur sebab ada jugak tailor yang masih sudi nak jahitkan baju walaupun tak semua yang sempat siap on time...







Adalah sikit2 gambar yang sempat kami snap... Bukan tak ingat nak snap pic kueh mueh hari raya... Tapi kelam kabut... Malam sebelum tu, demam teruk... Demam urat semua... So, pagi raya tu baru kalut2 nak isi kueh raya dalam balang kueh... Kemas2 last2 minute walaupun tak sekemas mana.... Jadilah kan?? Asal ada rasa suasana hari raya...

















Pagi raya 1 SYAWAL hari tu... Tak de lak pic semasa menziarahi arwah ayah... Kebetulan, saya tak dapat menziarahi arwah, so adik2 saya pun tak menggalas camera semasa kat sana... Tak dapat solat raya... Tak dapat beraya.... So, lepak kat umah mengemas apa yang patut sebelum bertolak balik kampung sebelah arwah ayah sekejap.... Selalu macam tu lah... Walaupun tak lama balik... Tetap balik jugak....



Buat semua yang mengenali saya... Selamat Hari Raya Aidilfitri... Maafkan diri ini andai ada terkasar bahasa, tersalah kata, tersalah perlakuan... Sebab.. Saya bukanlan manusia yang sempurna... Dan mungkin tak kan menjadi sempurna seperti yang diimpikan... Namun... Diharapkan, langkah2 yang diatur di masa2 depan akan lebih mudah kayuhan dan dipermudahkan segalanya olehNYA.... Amin......

No comments: