“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Saturday 26 July 2014

R I N D U Yang Tak Bertepi & Menu IFTAR Ramadhan 26~ 27, 1435H...

Hai readers... Rasa time dok menaip ni kat luaq macam ujan... Hihihi.... Syukur alhamdulillah.. Sejuk sikit hati yang demam tak kebah2 ni.... :) Kalau boleh... Saya nak bersikap macam tiada apa2... Bersikap macam tak berlaku apa2... Yaa... Selamat Hari Raya... Eh!! Tetiba jer.... 

Memang benar... Rasa lama dah jadi baik... Lama dah jadi lembut macam sutera... Macam Baldu.... Sometimes, hati ni memberontak untuk menjadi keras macam batu... Tapi, buat apa kita ikutkan cara orang lain kan? Nanti kita tak akan jadi diri sendiri... Akan jadi orang lain......

Nak tido... Mata tak ngantuk... Basuh baju... Tapi nak sidai ujan kat luar... Takut tempias... Tak pa... Tak lama lagi dah nak bangun sahur... Boleh sidai lepas bersahur... Baru fresh sikit kan? Pagi semalam... Lepas subuh ja siap buat keje2 umah... Pasang langsir yang dah basuh beberapa hari... Basuh baju2.. Kemas umah, mop, basuh carpet dan sebagainya.... Kecuali masak!! Tu mak yang buat... 

Sebab... anakanda saya nak balik dan tido sini 1 malam... Kalau dia balik... Mesti semua2 hal saya hanya tertumpu pada dia saja.... 

Ni gambar-gambar lama... Tak lah lama sangat... 2-3 bulan lepas.... Hmmm.... Rindunya saya pada dia... Dia selalu ada di saat2 saya tiada sesiapa... Tapi kali ni lama sangat nak boleh jumpe dia... Bukan tak boleh kalau ambik balik dan stay sini... Tapi disebabkan mak pun on off... Kejap ok kejap tak... Saya pun yang memanjang jer ada hal yang tak dapat nak elak... So, terpaksa biar rindu ni memuncak2... Cewah... Ayat apa ni??? Hahahaha........

















By the way... Ni lah pemelihara hati saya... Harap2... Anak ni membesar dengan bijak... Keje baik2... Keje besar2... Tak susahkan orang... Pandai mengambil peluang... Dan paling penting, jadi anak yang solehah... Dan disayangi oleh insan2 di sekelilingnya... Nampak bijak kan? Cik Zara ni sangat teruja bila dibawak ke ofis saya... Tak larat nak kepung... Panjang ja kaki dia... Hmmm... Kalaulah... Dia dapat membesar dengan saya... Mungkin tempat ni akan menjadi tempat yang sangat rapat dengannya... Hmmm... Macam saya kecik2 dulu... Suka ke lebry... Suka baca buku... Tapi bila dah besaq ni... Tak suka laa pulak nak baca buku... Mungkin sebab kandungan buku tu tak best... Hahahahaha.........
































Ok... Kita tengok apa menu IFTAR untuk day 26~27 kat umah... Tadaaaaaa........... Yummy... Sedap kan??? Mestilah... Mewah dan meriah... Alhamdulillah... Rezeki ramadhan 1435H...........



























































































Siang tadi... Nak alter baju raya ni... Sebab labuh sangat... So, saja laa nak menjahit sembat guna tangan ja... Hmmm... Menduga betoilaa... Dah laaa mata rabun dekat pada usia yang tak laaa menopouse lagi ni... Hahahaha.... Dah tu after alter... Macam pendek laa plak... Malasnya nak pebetoi balik... So, jangan risaulaa... Pesyen raya tahun ni... Memang style singkat... Hahaha.... Ok daaaa............... Nak sambung baca novel sat sebelum mata betoi2 ngantuk... Yeayyyy... Esok anak saya balik.... Babai..........

 

No comments: