“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 7 July 2014

MENU Ramadhan 08 & Kisah Persiapan RAYA...

Agak sejuk bangun pagi ni.. Sempat panaskan makanan untuk bersahur... Sempat menjadi suri rumah untuk menyediakan apa2 yang patut... Cewah... Lepas dah siap baru kejut mak dan adik makan... Anak dan kakak mithali dak saya? Hahaha... Ehhh... Mana bakul ni nak masuk sat.... :P

Online2... Godek2 buat blogwalking... Terbaca kisah tentang persiapan dan baju raya... Haha... Semua sana sini dah bersiap... Saya? Belum lagi... Kueh dan ada tempah sikit2... Tu pun... Gamak ka hari raya tanpa kueh kat atas meja... Plan macam nak merajinkan diri di bulan mulia ni... Tapi bila fikir balik... Time nak membasuh peralatan tu.. Allah... Tak terdaya kot... Sebab saya sorang ja kena buat.. Tunggu anakanda Zara besaq sikit bolehlah tolong saya... Ka tolong makan ja? Hahaha!!!


Sat ja kan? Dah masuk hari ke 9 berpuasa... Aduhhh... Masa... Masa.... Sekejap ja berlalu... Ada benda yang lebih besar dok menunggu ni... Hal study saya... Preparation macam tak bopa nak mengancam... Macam mana ni... Huhuhu... Apa2 pun update dulu blog sebelum tumpukan perhatian kepada hal yang seterusnya.... Kan??

Cantik bila terpandang baju2 bergantungan kat merata2 dah sekarang ni... Untungnya orang badan kecik molek... Yang hat besaq gedabak macam saya ni... Dahlaa susah nak cari baju... Kalau beli kain pun... Mata tak memandang yang sedang2... Cari hat mahai2... Mana nak mampu... Kekeke... Takpa... Berbelanja atas dasar kemampuan saja kan? Sesekali kalau ada rezeki lebih boleh laa.... Ni tengok orang pakai sedondon warna sekali ngan kasut dan handbag... Tengoklah macam mana depa memperagakan... Kita hat badan tak bopa solid ni kena laaa sedaq diri kan? Hahahahaha....

Ok2... Jom tengok menu apa semalam punya cite? Ya.... Yang ni ja... Tu pun sedap tak sangga sebab hasil air tangan bonda terchenta.... Cik M buat apa? Buat popia sardine ngan goreng papadam ja laaa..... Ngeh2..... :P

























No comments: