“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 17 July 2014

Menu IFTAR 16 ~ 18 RAMADHAN 1435H & Tentang Office...

Assalammualaikum wbt!!!
Moh kite story lagi tentang hal2 berkaitan dengan menu ramadhan 1435H... Menu terkumpul saye kat bawah tu... Ada yang masak, ada yang beli, ada orang bagi... Alhamdulillah... Bulan puasa rezeki melimpah ruah... Syukran jazilan!!!

Bercerita tentang aktiviti bulan pose ni... Kat ofis cuma ada aktiviti ringan2 jer... Adalah jugak beberapa aktiviti... Tapi tak lah banyak sangat yang terlibat.. Cuma kami kat ofis ni banyak handle meeting2 dan apa2 persiapan aktiviti yang bakal berlangsung after raya....

Borang cuti raya dan sistem dalam HRMIS dah diisi... Dah bagi boss sign semua... Cuma sekarang ni... Saya masih menunggu hari2 penting untuk bersama anakanda saya... Dok plan nak pi colek kat Penang nu... Tapi, masa tak mengizinkan... Nak ambik cuti panjang sikit... Tapi rasa sayang plak sebab baru 1/2 year... Banyak lagi perancangan bercuti saya dan prepare jugak untuk bidang pengajian PhD saya kalau2 ada yang adhoc dan tak dapat pelepasan cuti dari boss... Just prepared!!!....
















































































































































No comments: