“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 10 July 2014

IFTAR Menu 11 Ramadhan 1435H & KISAH Awal Pagi Nie...

Kadang2 kan... Kita rasa takut bila diajukan sesuatu persoalan tentang hal teman hidup!! Saya tak tau sama ada kesilapan saya menjawab soalan atau itu adalah jodoh yang datang!!... Tak tau nak cakap apa... Tak tau nak jawab apa... Serba salah... Tapi, saya tak tau nak kata ya atau tak... Atau nak cakap.. Ish.. Mengarut aih... Tak kan kot... Tapi, bila difikirkan semula.... Ishh.. Saya ni ada kawan ka? Ka ada tapi sropa tak dak?... Atau dengan kata lain... Memang tak dak pun... Sebab bila orang tanya dok jawab macam tu yang terkena ni.... Adeeehhhhh TOLONG laaaa......

Mak aiii... Perbualan yang menghantui fikiran... CF minta untuk saya pertimbangkan usulan dia... Katanya orangnya sangat baik... Dan latar belakang yang baik2... Saya? CF jugak mintak saya maklumkan mak... Buat solat istiqarah dan kalau ada petunjuk... Bagitau CF... Lepas raya kena mention apa nak jawab... Ya Allah... Buntunya saya.....

I have no word to STAY !!!!






Menu berbuka lagi..... Day yang ke 11... Cepatnya masa berlalu... Dan 9 hari saya telah membuang masa begitu saja... Betul cakap seorang idola saya... Kalau kita malas bertindak... Kita adalah dalam kategori golongan yang gagal... Saya kah tu? Huhuhu....

Hari ni frust!! Dari pagi sampai sekarang... Rasa macam nak balik mandi.... Pastu pejam mata rapat2 dan release mind supaya tak fikir apa2 pun.... Pastu bila masa nak buat keje skolah ni? Adeeehhhh... Sakit kepalanyaa.... Rasa nak balik PENANG... PENANG... Anak koko... Anak koko... Maklong RINDU........ :'(
















































No comments: