“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 9 July 2014

Menu Day 09 - 10, 1435H Serta KAKI Saya Yang INJURED...

Semakin hari semakin sikit nak jamu mata menu2 iftar untuk saya dan mak... Yelah.. Kami berdua jer... Kalau penuh meja... Perut yang nak isi makanan pun bukan leh muat semua pun... Kan? Masa hari ke 9, saya sangat tak larat... Mujurlaa ada lagi popia sardin lebihan baki day 08 yang masih belum digoreng... Makan kueh tu jer laa... Macam tak puas ja dan nak buat lagi nanti... Hihihi... Dan day 10, hanya sejenis ja lauk... Ikan siakap goreng letak cabai... Tapi makan dengan nasi yang panas.... Sedap sangat... Ikan baru... Lembut sangat.... 

DAY 09



DAY 10 






















Dan... pagi tadi berkira2 nak ke ofis... Terfikir2 warna baju nak pakai hari ni... Terfikir nak semarakkan dengan kale2 yang meriah ni... Ambik merahlaaa.... Walaupun tak pasti awat nak jagi garang2 sangat dengan warnanya... Meskipun baju corak ni ada rona batik2 dan sesuai dipakai pada esok hari... Disebabkan rasa nak gak pakai baju kale merah garang... So, pedulikan coraknya... Dan hari ni.. Meeting sedonia.. Petang lak.. Ada agenda lain di pejabat.... 


Saya terfikir tadi.... Kalaulah tak terganggu dan terbeban dengan hal thesis saya, dah tentu bulan Ramadhan ni saya relax2 saja... Sebab kat ofis pun tak banyak sangat hal urgent yang kena siapkan... Mostly semua keje ok... Kalau ada pun hal service, staff saya sudah membantu menjalankan tugas masing2 dengan sebaik mungkin... Tq so much to all my staff... 

Kaki saya cepat sakit... Mudah bengkak... Manja.. Jalan sikit sakit... Sepak atau terpijak sikit sakit sangat seperti mencucuk2 sampai terpejam mata nak tahan sakit... Terpaksa melayan karenah manjanya kaki bila berkeadaan macam ni... Ni lah antara faktor usia... Takpa... Sekali sekala membelai dan manjakan diri sendiri apa salahnya kan?

Di hujung doa saya... "Ya ALLAH, kuatkan hambamu ini untuk melalui semua dengan rela... Dengan redha... Dan jadikan hambamu ini terus kuat melawan ujianmu... Amin..."..... Inshaa Allah... Saya bukanlah terlalu lemah..... :)


No comments: