“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Saturday 19 July 2014

Juadah Berbuka 19 ~ 21 RAMADHAN 1435H... @ ZIKIR 2 HATI "Mungkir JANJI"

Salam to all readers,
Bila rasa kesusahan itu milik kita, yakinlah yang Allah sentiasa bersama... Jika ingin insan lain menyayangi kita... Binalah rasa kasih dan sayang itu pada insan lain jugak.... Banyak yang saya pelajari... Banyak yang saya tahu ada perkara2 yang salah kita lakukan dalam hidup tapi kita tak mampu nak menepisnya... Melihat diri diuji... Dari jauh dan dekat jugak nampak diri insan lain yang lebih kuat ujiannya... Tidakkah terasa Allah masih menyayangi insan seumpama kita? Syukur alhamdulillah.... 

Setiap hal yang berlaku ada ketetapannya... Allah lebih mengetahui....






















Ya... Menu juadah berbuka untuk beberapa hari.... Ramadhan 19 - 21... Syukur... Masih diberikan rezeki yang melimpah ruah... Syukur2... Alhamdulillah.....


























































































No comments: