“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 21 July 2014

Menu Berbuka RAMADHAN 22, 1435H...

Minggu2 terakhir berpuasa ni... Macam2 yang terbantut... Makan pun xbopa nak lalu.... Hmmm.... Sahur... Sekadar air dan 2 biji kurma jer... Moga bertahan laaa.... Kat ofis... Mood raya dah mari2.... Uhuk... Kad raya dah sampai di atas meja dari beberapa unit... Tq to all my staff... Cepat bertindak... Ngeeeeee..........

Persiapan raya tahun ni? Kuih?? Wajiblaaa aktiviti tunjuk menunjuk berjalan lancar dan selayaknya kan? Dah lama tak buat kueh mueh sendiri... Rindunya... Tapi kerajinan tak muncul2... So tak perlu fikirkan hal tu... Tunjuk menunjuk pun still leh beraya macam orang lain jugak kan? Kihkihkihkih.....


Menu kat bawah ni mak cakap Kak Nora yang bagi... Alhamdulillah... Rezeki puasa melimpah ruah... Saya lena jer... Konon nak jaga pahala puasa laa kan? Tapi sebenarnya malas.... Lepas ni kena jugak cari supplement tapi kena beware supaya supplement tu tak menaiktarafkan berat badan saya... Wakakakaka......














































Hari ni... Saya rindukan someone... Somebody.... Rindu anak2... Rindu kakak... Rindu adik... Rasa macam nak terbang jer.... Rasa macam nak peluk2 jer... Kadang2 rasa terlalu cepat edaran waktu... Dan adakalanya terasa terlalu perlahan untuk menghitung hari2.... 

Macam2 berlaku pada dunia sekarang ni... Penindasan... Kekejaman... Tapi siapalah saya untuk mentafsirkannya? Saya hanya manusia yang tiada nama untuk memperkatakan isu dunia... Tapi masih boleh lagi untuk melihat dan membaca komen2... Apa akan jadi pada dunia kita ya? Manusia menindas sesama sendiri... Tiada belas kasihan dan kasih sayang... Hmmmm......... Takutnya saya.... Apa2 pun... #pray4mh17.... #pray4gaza.... #pray4mh370.... Allah lebih mengetahui setiap yang berlaku.....

No comments: